Kleine handleiding om nieuwe berichten te plaatsen of te reageren op het zonstraalforum.
1) registreer je eerst, dit doe je door rechtsboven op de knop "registreer" te klikken en de velden in te vullen.
2) Na registratie ontvang je een email met een link om je account te activeren, klik op die link.
3) login met je gebruikersnaam en wachtwoord door op de knop "aanmelden" te klikken en de velden in te vullen.
4) zoek het juiste onderwerp voor je vraag op en klik op de knop "Nieuw onderwerp", er opent een venster waar je je vraag kan typen, vergeet geen onderwerp of titel in te vullen.
5) klik op de knop verstuur als je bericht gereed is, je kan hem nog tot een half uur later aanpassen als er een fout in mocht zitten.
Om te reageren:
1) klik onder de laatste post op de knop "Plaats reactie", er opent een venster waar je je vraag kan typen, vergeet geen onderwerp of titel in te vullen.
2) klik op de knop verstuur als je bericht gereed is, je kan hem nog tot een half uur later aanpassen als er een fout in mocht zitten.
Hoe plaats je een bericht op het forum.
- janus
- Site Admin
- 15
- Installatie Land: Ander
- Contacteer:
Hoe plaats je een bericht op het forum.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
- Steven DCr
- Senior lid
- 9
- Installatie Land: België
Re: Hoe plaats je een bericht op het forum.
Dag Janus,
Als ik vraagje stuur op het PB blijven de berichten in postvak uit staan. Is dat normaal?
Vriendelijke groeten,
Steven
Als ik vraagje stuur op het PB blijven de berichten in postvak uit staan. Is dat normaal?
Vriendelijke groeten,
Steven
- Praeter
- Senior lid
- 11
- Installatie Land: Maak keuze
Steven,
dat klopt. Dat blijft daar staan tot het bericht door de ontvanger werd gelezen.
dat klopt. Dat blijft daar staan tot het bericht door de ontvanger werd gelezen.
38 x 235Wp REC, verschillende hellingen (rond dak), 30°tov Z, 2 x SMA 3000, 1 x SMA 2500, oktober 2011
VZW Zonstraal lid nr. 2
VZW Zonstraal lid nr. 2
- janus
- Site Admin
- 15
- Contacteer:
Dat klopt inderdaad.
.
- Steven DCr
- Senior lid
- 9
- The Night Eagle
- lid
- 2
Goeiemiddag,
Tot nu toe zie ik nergens een "button" nieuw bericht plaatsen (om mij even voor te stellen en tegelijk een vraag)
Tot nu toe zie ik nergens een "button" nieuw bericht plaatsen (om mij even voor te stellen en tegelijk een vraag)
- janus
- Site Admin
- 15
- Contacteer:
Het is ook de knop "nieuw onderwerp" die je moet gebruiken,zoals hierboven ook staatThe Night Eagle schreef: ↑08 aug 2022, 11:26 Goeiemiddag,
Kleine handleiding om nieuwe berichten te plaatsen of te reageren op het zonstraalforum.
1) registreer je eerst, dit doe je door rechtsboven op de knop "registreer" te klikken en de velden in te vullen.
2) Na registratie ontvang je een email met een link om je account te activeren, klik op die link.
3) login met je gebruikersnaam en wachtwoord door op de knop "aanmelden" te klikken en de velden in te vullen.
4) zoek het juiste onderwerp voor je vraag op en klik op de knop "Nieuw onderwerp", er opent een venster waar je je vraag kan typen, vergeet geen onderwerp of titel in te vullen. 5) klik op de knop verstuur als je bericht gereed is, je kan hem nog tot een half uur later aanpassen als er een fout in mocht zitten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
.