Zerobike E06 Phoenix

Alles over de elektrische motorfiets
Plaats reactie
kclaes
7
Installatie Land: België

Zerobike E06 Phoenix

Bericht door kclaes »

Beste,

ik heb een Zerobike E06 Phoenix, gekocht bij Greenscooting in Duffel-Belgie, enkele jaren geleden. Deze winkel bestaat niet meer.
Al een tijdje gebeurt het soms dat de scooter in de eerste kilometer niet meer terug start als hij moest stoppen bijv.bij een rood licht.
Tot nog toe hielp het het contact enkele minuten af te leggen, maar laatst kreeg ik'm niet meer terug gestart in zo'n situatie.
Dit gebeurt altijd bij het begin van een rit, zelfs bij traag proberen te starten in de eerste versnelling, vermoedelijk een overspanning bij het starten? Als de scooter zijn eerste kilometer rijdt, blijft die altijd rijden/tientallen kilometers. Kan dit afgesteld worden?

Voor dit probleem is de scooter een tijd geleden al's in herstelling geweest, maar toen probleem niet gevonden (gebeurt ook niet elke rit - maakt scooter onbetrouwbaar).

Kan dit hersteld worden, herkent iemand dit probleem?
Zo ja, hoe dit aan te pakken?
Zo nee, kan de scooter gerecycleerd worden, hergebruikt voor onderdelen? Hoe dit eventueel aan te pakken?

Hieronder vollediger specificaties:
- Zerobike E06 Phoenix 3000+ zwart
- Lithium pick-out 52Ah + 10Ah lader
- grotere dan standaard koffer

Alvast bedankt,
Kasper
janus
Site Admin
Site Admin
15
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Re: Zerobike E06 Phoenix

Bericht door janus »

Welkom.

Misschien hier eens informeren voor herstellingen in BE?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
frakke
lid
7

Bericht door frakke »

Hopelijk komt het inorde wel ff verschoten van de prijs van het brommerke :eek: :shock: :eek: :shock: :eek: :shock: :mrgreen:
DaRkMaN_FX
Master lid
11
Contacteer:

Bericht door DaRkMaN_FX »

Als groene jongen moet je er iets voor overhebben ;-)
PV1: 30 x ERA Black Solar 190WP, Kostal PIKO 5.5, O: 165° : H:30° | PV2: 16 x LG NeON2 Black 300WP, SMA3000TL-21, O: 255° : H:30° | PV3: 10 x LG NeON2 Black 300WP, SMASB1.5-1VL-40, O: 75 & 255° (polystring) : H:30° | WP: Nibe F1145-12 | ZB: Tisun FI 2/3 + Tisun FS 375/1R
frakke
lid
7

Bericht door frakke »

DaRkMaN_FX schreef: 10 jan 2018, 16:41 Als groene jongen moet je er iets voor overhebben ;-)
Ik zie niet graag groen zo mis je de geur van 2takt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dixie4
junior lid
11

Bericht door dixie4 »

Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt met een elektrische fiets,na lang zoeken de BMS in de batterij vervangen en alles terug in orde.
Jos
Plaats reactie

Terug naar “Motor/scooter”