Groepsaankoop IChoorsr 2016 -2017

Oproep groepsaankopen
Plaats reactie
Bas
Master lid
8
Installatie Land: België

Re: Groepsaankoop IChoorsr 2016 -2017

Bericht door Bas »

Izen past voor groepsaankoop PV in Antwerpen

"Oververhitte markt
Volgens IZEN zijn dit jaar de aankoopprijzen van zonnepanelen gestegen met 10%. “Deze trend zal zich verder zetten, zeker tot begin volgend jaar”, meldt het bedrijf in een mededeling."

--> Merken jullie ook een prijsstijging? Bij ons is de levertermijn iets langer dan normaal, maar een echte prijsstijging is nog niet waar te nemen.
Stills
lid
7
Installatie Land: België

Bericht door Stills »

Mijn verhaal even afmaken:
uiteindelijk kwam dit hele relaas ook bij de zaakvoerder van KTI-WTI terecht, die een afspraak maakte om de situatie bij mij te komen nakijken. De man legde uit dat hij niet geheel op de hoogte was van alles wat er hier is misgelopen - tot dan had ik enkel contact met de verkoper en met verschillende secretaresses. De zaakvoerder gaf toe dat het de fout van de verkoper was dat er op de dag van plaatsing plotseling minder panelen gelegd konden worden omwille van de vastgecementeerde nokpannen. Verder beaamde hij ook dat de elektrische aansluitingen niet correct geplaatst waren waardoor er dus water binnenstroomde. Maar dat euvel was toch verholpen? Men is inderdaad, zonder verwittiging en terwijl er niemand thuis was, nog eens op het dak geweest om het waterprobleem op te lossen, want "het gaatje in de dichtgeknepen bocht op de voorgevel", hielp helemaal niet. Om aan te tonen dat het waterprobleem was opgelost, stuurde men een foto voor (zonder berg siliconen) en een foto na (met berg siliconen). Later zag ik op het dak dat men ook kabelbinders gebruikt heeft, maar daarvan niets op foto. Maar, sindsdien geen water meer binnen.
Voor de waterschade aan de zakken Knauf werd een creditnota opgemaakt en na betaling van het resterende factuurbedrag, ontving ik (te laat) alle documenten om de zonnepanelen aan te geven, wat ik dan ook meteen gedaan heb. (Eandis was wel al verwittigd over het probleem en het niet tijdig kunnen aangeven van de zonnepanelen.)
Al bij al is het uiteindelijk dan toch nog redelijk goed gekomen. En met redelijk bedoel ik dat ik nu wel panelen heb en dus wel wat zonne-opbrengst, maar niet de hoeveelheid waar ik op gerekend had. Mijn bedoeling om met de zonnepanelen mijn energiefactuur behoorlijk wat te doen dalen, wordt nu maar een klein beetje waargemaakt, en dat vind ik wel zeer jammer! Het is een beetje "wel willen maar niet kunnen" en dat was niet de bedoeling van deze investering. En dat is niemands probleem behalve het mijne. Het wrange gevoel waar ik mee blijf zitten, schuif ik dan maar af op "wie het kleine niet eert …"
janus
Site Admin
Site Admin
15
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus »

Bedankt voor de terugmelding.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Plaats reactie

Terug naar “Oproep groepsaankopen”