Ik heb hier een installatie 7,28kWp geplaatst aan 1,02€/Wp Excl. BTW via een PV installateur. 28xsuntellite zdny260-C60 panelen, sma stp5000tl20 omvormer, RVS en alu:schletter montagemateriaal, Carlo gavazzi groenestroomteller, zekering, AC en DC bekabeling. 10 jaar garantie op omvormer en panelen, 15 jaar garantie op bekabeling en montagemateriaal, opbrengstgarantie, garantie herstellingen binnen 72uur. Prijs is keuring en alle administratie vreg en netbeheerder inbegrepen.
Welke groepsaankoop doet beter?
Groepsaankoop Limburg (Ichoosr)
- scweuly
- Master lid
- 10
- Installatie Land: België
Re: Groepsaankoop Limburg (Ichoosr)
ZDNY-260c60 - SMA STP5000TL-20
String1: 3.12kWp O177° H36º
String2: 4.16kWp O267º H36º
String1: 3.12kWp O177° H36º
String2: 4.16kWp O267º H36º
- alfa
- Master lid
- 10
- Ruud Frijstein
- lid
- 10
- bala
- junior lid
- 11
- Installatie Land: Maak keuze
- Contacteer:
De wijkraad Nieuwstraat die al meer dan 30 jaar samenaankopen mazout organiseren, en in 2011 de eerste keer een samenaankoop zonnepanelen organiseerde, heeft nu ook een echte samenaankoop aan 1€/Wpa met Talesun 270Wp panelen en Growath omvormers. je kan de samenaankoop bekijken op www.samenaankoop.info . hier is er geen sprake van onderaannemers, het is gewoon een voorstel , onderhandeld met Berrentec/Gutami uit Beringen. Geen tussenpersonen dus, rechtstreeks importeur-plaatser en de kandidaat.
Hier kan je dus wel nog praten over andere panelen, andere omvormer enz.
Heel belangrijk, je moet ook niet betalen voor een offerte.
Groepsaankoop Limburg is ook misleidend, want heeft niks met Limburg te maken. Ichoosr organiseert dit overal.Zoals hierboven gezegd, ga zelf praten met de installateurs in Limburg, zeker als er er geen tussenpersonen tussen zitten die hun commissie moeten hebben.
Groepsaankoop Limburg is ook misleidend, want heeft niks met Limburg te maken. Ichoosr organiseert dit overal.Zoals hierboven gezegd, ga zelf praten met de installateurs in Limburg, zeker als er er geen tussenpersonen tussen zitten die hun commissie moeten hebben.
- Bas
- Master lid
- 8
* Hier en op andere fora toch al mindere dingen over deze installateur gelezen. Welke kwaliteitseisen zijn bij deze groepsaankopen gesteld? Bij Ichoosr is dit duidelijk en transparant. Bij deze groepsaankoop niet. Gevaarlijk om 1 installateur aan te spreken voor zoiets...bala schreef: 03 apr 2017, 00:35 De wijkraad Nieuwstraat die al meer dan 30 jaar samenaankopen mazout organiseren, en in 2011 de eerste keer een samenaankoop zonnepanelen organiseerde, heeft nu ook een echte samenaankoop aan 1€/Wpa met Talesun 270Wp panelen en Growath omvormers. je kan de samenaankoop bekijken op www.samenaankoop.info . hier is er geen sprake van onderaannemers, het is gewoon een voorstel , onderhandeld met Berrentec/Gutami uit Beringen. Geen tussenpersonen dus, rechtstreeks importeur-plaatser en de kandidaat.
* Ichoosr zat onder de euro per Wp.
* Ik denk dat je bij geen enkele installateur moet betalen voor een offerte.
* Opbrengst en TVT zijn wat overschat, maar dat zijn we al gewoon bij zulke acties.
Ik vind het niet de taak van wijkraden of vakbonden of bewegen.net of iets dergelijks om groepsaankopen van zonnepanelen te organiseren. Zij hebben meestal zelf te weinig kennis om offertes/bedrijven te beoordelen. Conclusie vind ik wel goed, ga gewoon bij een lokale installateur langs.
- bala
- junior lid
- 11
- Installatie Land: Maak keuze
- Contacteer:
Beste Bas,
Sinds 2011 heeft Berrentec meer dan 500 instrallaties gelegd voor onze wijkraad. We hebben nooit problemen gehad. U zet dat er op het forum klachten zijn? Als ik Berrentec als zoekopdracht ingeef, krijg ik 29 resultaten,, waarvan geen enkele klacht.
Ik weet niet wat uw beweegredenen zijn om deze samenaankoop verdacht te maken?
Als ik zeg dat er geen voorschot bij offerte mùoet gegeven worden, dan stel ik vast dat je bij Ichoosr wel degelijk 150€ moet betalen. U verteld dus zo maar wat.
Met het materiaal is niks mis, de installateurs zijn in ons geval Limburgers.
Over de transparantie: je kan alle details over het materiaal terugvinden evenals de prijzen. Wat wil je nog meer weten?
Sinds 2011 heeft Berrentec meer dan 500 instrallaties gelegd voor onze wijkraad. We hebben nooit problemen gehad. U zet dat er op het forum klachten zijn? Als ik Berrentec als zoekopdracht ingeef, krijg ik 29 resultaten,, waarvan geen enkele klacht.
Ik weet niet wat uw beweegredenen zijn om deze samenaankoop verdacht te maken?
Als ik zeg dat er geen voorschot bij offerte mùoet gegeven worden, dan stel ik vast dat je bij Ichoosr wel degelijk 150€ moet betalen. U verteld dus zo maar wat.
Met het materiaal is niks mis, de installateurs zijn in ons geval Limburgers.
Over de transparantie: je kan alle details over het materiaal terugvinden evenals de prijzen. Wat wil je nog meer weten?
- alfa
- Master lid
- 10
http://www.madeinlimburg.be/nieuws/berr ... beleveren/
Die zijn goed bezig omdat ze de onderdelen in gros goedkoper kunnen aankopen voor hun contractuele installateurs .
Die zijn goed bezig omdat ze de onderdelen in gros goedkoper kunnen aankopen voor hun contractuele installateurs .