waar of niet waar, of raar
- nolversteeg
- junior lid
- 11
- Installatie Land: Nederland
- Contacteer:
Re: waar of niet waar, of raar
Het kan toch niet zo zijn dat ik een foto maak van de analoge temperatuur meter, zo een ding met een wijzerke dat nog tegen aan max staat, mar als dat moet kan dat ook.
- nolversteeg
- junior lid
- 11
- Contacteer:
Hallo Janus,
Ik denk dat je het nog steeds niet begrijpt, en wens met het geneuzel van jou niet meer mee te doen.
Misschien dat je de andere forum gebruikers aan het woord kan laten.
Ik mag aannemen dat ik duidelijk genoeg geweest ben en mijn info op het forum neergelegd heb.
Ik wil geen discussie over wel of niet.
rood is rood , en groen is groen,
alleen als je een emmer water van 100 graden gemeten in een andere emmer gooit zal dat geen 100 graden meer zijn .
waarom niet ?
Hier hoef je geen antwoord op te geven, want dat weten wij allemaal.
groeten Nol.
Ik denk dat je het nog steeds niet begrijpt, en wens met het geneuzel van jou niet meer mee te doen.
Misschien dat je de andere forum gebruikers aan het woord kan laten.
Ik mag aannemen dat ik duidelijk genoeg geweest ben en mijn info op het forum neergelegd heb.
Ik wil geen discussie over wel of niet.
rood is rood , en groen is groen,
alleen als je een emmer water van 100 graden gemeten in een andere emmer gooit zal dat geen 100 graden meer zijn .
waarom niet ?
Hier hoef je geen antwoord op te geven, want dat weten wij allemaal.
groeten Nol.
-
- Lid Zonstraal vzw.
- 11
Veel succes gewenst, dan.Laat maar even zitten, Want jullie snappen er ook niets van .
grtz,
marcelr
zonneboiler: HRSolar, 120L, DeltaSol ES met warmtefluxmeting en DL2 logger, PV: 18x Sanyo HIT-N240SE10, Kostal PIKO 4.2, logging: PVdiary, raspberry pi, zuid 166°, helling 36°.
- janus
- Site Admin
- 16
- Installatie Land: Ander
- Contacteer:
nolversteeg schreef:Het kan toch niet zo zijn dat ik een foto maak van de analoge temperatuur meter, zo een ding met een wijzerke dat nog tegen aan max staat, mar als dat moet kan dat ook.
Ik vraag niet voor een foto, gewoon even duidelijk uitleggen wat voor meter het is en hoeveel bedraagt die "max" dan wel en waar is die geplaatst ?
Is dat nu te moeilijk misschien?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
- janus
- Site Admin
- 16
- Installatie Land: Ander
- Contacteer:
marcelr schreef:Veel succes gewenst, dan.Laat maar even zitten, Want jullie snappen er ook niets van .
grtz,
marcelr
Van mijn kant ook veel succes, je bent zo overtuigd van je eigen gelijk dat je voor geen enkele suggestie openstaat, op die manier kan/wil niemand je helpen.
.
- lennie
- Master lid
- 11
- Installatie Land: België
Beste nolversteeg
Als je begint met waardevolle deelnemers aan dit forum te beledigen, mensen die geheel vrijwillig trachten jou warrige uitleg te interpreteren in een poging op je te helpen, dan ben je volgens mij niet goed bezig!
Dat jou installateur je niet kan/wil helpen is uiteraard niet erg professioneel, maar als jij hem net zo behandeld als de mensen hier snap ik wel dat ie op een gegeven moment de buik van jou vol heeft!
Toch nog succes met je probleem!
Als je begint met waardevolle deelnemers aan dit forum te beledigen, mensen die geheel vrijwillig trachten jou warrige uitleg te interpreteren in een poging op je te helpen, dan ben je volgens mij niet goed bezig!
Dat jou installateur je niet kan/wil helpen is uiteraard niet erg professioneel, maar als jij hem net zo behandeld als de mensen hier snap ik wel dat ie op een gegeven moment de buik van jou vol heeft!
Toch nog succes met je probleem!
17x ET Solar P660250WW | 4250 Wp
1x Axitec 260P/156-60S | 260Wp
12x Viessman VITOVOLT 300 M410WE | 4920 Wp
O: 175° | H: 13° | Fronius Symo GEN24 10.0 Plus | BYD HVM 11.0
1x Axitec 260P/156-60S | 260Wp
12x Viessman VITOVOLT 300 M410WE | 4920 Wp
O: 175° | H: 13° | Fronius Symo GEN24 10.0 Plus | BYD HVM 11.0
- tcbelgium1
- Senior lid
- 11
- Installatie Land: Maak keuze
Idd we snappen er niets van....van je onduidelijke uitleg wel te verstaan.
10785wp, 2 zonneboiler 60 heatpipes,500L backup warmtepomp + 25 heatpipes,200 liter, verwarming 17kw lucht/water en 6kw lucht/water met ventilo
warmtepompen & zonneboilers, interesse? >PB
warmtepompen & zonneboilers, interesse? >PB