Koppel je energieID-dossier met Fluvius
- tinamar
- lid
- 11
- Installatie Land: België
Re: Koppel je energieID-dossier met Fluvius
Bedankt Lirec, ik had dit nog niet gevonden
- Lirec
- Senior lid
- 1
graag gedaan
Hopelijk ben je er iets mee
Hopelijk ben je er iets mee
- stef71
- lid
- 8
Ik vul iedere maand mijn meterstanden in op energieid maar dossier koppelen ga ik toch niet doen, ik vind het handig om mijn verbruik te monitoren en ze maken er mooie grafiekjes van met vergelijk met voorgaande jaren maar dat is ook al. Het vergelijk met andere gelijkaardige profielen geloof ik toch al helemaal niks van volgens mij zetten ze iedereen gewoon automatisch in het rood opdat je nog zuiniger gaat proberen zijn
- JrtPec
- 3
Dag Stef,
Bedankt voor je feedback, het is fijn om te horen dat je EnergieID een handige tool vindt. Wat betreft het benchmarken, dit is een opt-in functie en dus volledig vrijblijvend. We gebruiken gedetailleerde vergelijkingen met soortgelijke profielen, waarbij je verbruik eerlijk wordt vergeleken zonder dat iedereen zomaar in het rood wordt gezet. Je gegevens worden anoniem behandeld in dit proces. Voor meer details over hoe we dit doen, kun je ons helpartikel bekijken: https://help.energyid.eu/nl/inzichten-e ... t-anderen/.
Bedankt voor je feedback, het is fijn om te horen dat je EnergieID een handige tool vindt. Wat betreft het benchmarken, dit is een opt-in functie en dus volledig vrijblijvend. We gebruiken gedetailleerde vergelijkingen met soortgelijke profielen, waarbij je verbruik eerlijk wordt vergeleken zonder dat iedereen zomaar in het rood wordt gezet. Je gegevens worden anoniem behandeld in dit proces. Voor meer details over hoe we dit doen, kun je ons helpartikel bekijken: https://help.energyid.eu/nl/inzichten-e ... t-anderen/.