Reactie van topic maker gelabeld

Forum over de Zonstraal Wiki en de Top 50
Plaats reactie
NpKDp8
Senior lid
Installatie Land: België

Re: Reactie van topic maker gelabeld

Bericht door NpKDp8 »

Ik weet ook niet hoe de code is opgebouwd. Maar op 1 dag kan je zo een groot programma niet volledig begrijpen, maar hoe ik denk dat het in elkaar zit is dat je de locatie van de afbeelding id in de database moet stoppen en dan in de body plaaten tijdens het plaatsen van een post. ik zit nu te kijken in functions_posting.php en ik denk dat het daar in te doen is... misschien nog andere bestanden ook zoals een parser. In dat bestand staat niet alleen het aanmaken van een topic wat het iets minder overzichtelijk maakt, maar vind ik persoonlijk niet zo erg. Daar moet je functie vinden die de body samensteld bij het aanmaken van een post en een conditie toevoegen als if ($user = $auth){... en dan naar het icoon referenen en precies zeggen waar het moet komen. Kan zijn dat je $user moet omconverteren naar tekst en dan pas vergelijken of ze dezelfde zijn maar dat zie je wel tijdens testing. Ook editeren van een post kan nog een paar extra lijnen nodig hebben en ben niet 100% zeker of $auth de creater is van de topic. Kan mij wel voorstellen dat het niet makkelijk is, maar code leer je door het te doen.
Stef
Forum moderator
Forum moderator
11
Installatie Land: België

Bericht door Stef »

Misschien hier wat inspiratie op doen:
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2470526

Stef
janus
Site Admin
Site Admin
15
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus »

Goed gevonden Stef maar hou er wel rekening mee dat ze daar nog een oude versie van phpbb gebruiken!
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Plaats reactie

Terug naar “Zonstraal extra”