Beste leden,
In april 2023 werden mijn zonnepanelen aangemeld.
Halverwege juni hebben ze geprobeerd de digitale meter te installeren maar dit lukte niet volgens de installateur omdat de meter te groot is en niet in mijn kast past. Hier kon ik niks aan doen vertelde hij en Fluvius zou dit komen oplossen.
Op 15 november komt Fluvius nu eindelijk een kleiner model installeren.
Ik lees dat de DM 180 dagen na aanmelding moet geinstalleerd worden voor aanspraak te maken op de premie.
Kan ik hierdoor de premie verliezen?
Installatie digitale meter
- Kim B
- junior lid
- Installatie Land: België
- Dunne
- lid
Re: Installatie digitale meter
Als je er zelf niet aan kan doen en het ligt aan Fluvius, dan is de kans heel klein dat je de premie om die reden zal missen.
Bron: zelf al van Fluvius telefonisch te horen gekregen ivm vertragingen met plaatsing digitale meter dat in dat geval die 6 maanden niet geldt. Plaatsing digitale meter en premies zijn twee aparte diensten binnen fluvius dus met vertragingen binnen de ene dienst houdt de andere dienst echt wel rekening.
Maar, het hangt er ook vanaf wie je dossier behandelt, maar er is alleszins een gelijkaardig precedent.
Bron: zelf al van Fluvius telefonisch te horen gekregen ivm vertragingen met plaatsing digitale meter dat in dat geval die 6 maanden niet geldt. Plaatsing digitale meter en premies zijn twee aparte diensten binnen fluvius dus met vertragingen binnen de ene dienst houdt de andere dienst echt wel rekening.
Maar, het hangt er ook vanaf wie je dossier behandelt, maar er is alleszins een gelijkaardig precedent.
- Kim B
- junior lid
Merci voor de reactie,
Dit stelt me al wat meer gerust.
Mvg
Dit stelt me al wat meer gerust.
Mvg
- Dunne
- lid
Je kan zelf altijd eens informeren bij Fluvius. Dan weet je het zeker.