Carbobel zonnepanelen

Hier kan u vragen stellen over merken, specifieke panelen of omvormers. Iedereen is vrij om zijn ervaringen door te geven.
Plaats reactie
Euromance
junior lid
Installatie Land: België

Carbobel zonnepanelen

Bericht door Euromance »

Hallo,

Ik kreeg onlangs een offerte met TOPCON zonnepanelen onder het merk ‘Carbobel’. De specs lijken op het eerste zicht ok: https://www.carbobel.com/wp-content/upl ... he_30j.pdf
Wat is het idee van het forum?
janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Re: Carbobel zonnepanelen

Bericht door janus »

We hebben een speciaal gedeelte waar we complete offertes beoordelen, alleen een stukje behandelen heeft geen zin.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Euromance
junior lid
Installatie Land: België

Bericht door Euromance »

Bedankt voor het antwoord. Ik was vooral op zoek naar meer info over deze zogezegd nieuwe speler op de markt. Lijkt een ‘white label’ te zijn voor een onduidelijke Chinese productie. Wel met op papier sterke specs. Is gelinkt aan de Carbomat groep die in Belgie gekend is als groothandel in electrische materialen. Maar weet niet of iemand er meer info over heeft. Mijn offertes zal ik weldra zeker laten valideren in de voorziene sectie van het forum.
janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus »

Met white label producten weet je nooit waar ze vandaan komen, de leverancier kan morgen voor iets anders kiezen.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Mercier
Senior lid
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door Mercier »

Hier slechte ervaring met white label producten voor electrische componenten en vooral ook kabel.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei PV panelen”