Tant

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
Zon123
Installatie Land: België

Re: Tant

Bericht door Zon123 »

Ondertussen zijn ze wel terug werkzaam onder de firmanaam T-Service...
Zon123

Bericht door Zon123 »

Giolovin schreef: 11 feb 2020, 10:43 Gerechtigheid geschiedt soms... weliswaar met behulp van vermoedelijk een sterke arm (lees tegenpartij).

Faillissement Forma International op 4 februari 2020 door dagvaarding.

Afbeelding

De volgende informatie vind je vrij toegankelijk terug via:

http://www.ejustice.just.fgov.be/mopdf/ ... df#Page115http://www.ejustice.just.fgov.be/mopdf/ ... df#Page115
Ondertussen zijn ze nog werkzaam onder de naam T-Service...
DaanW
Lid Zonstraal vzw.
Lid Zonstraal vzw.

Bericht door DaanW »

Alle activiteiten zullen netjes en perfect legaal overgedragen zijn naar de reeds gekende vennootschap 0886.995.912 TANT ENERGYSOLUTIONS BVBA noemt sinds 31/01/2019 T-SERVICE BVBA
https://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/ ... =886995912 Handelsnaam T-techniek is ook correct doorgegeven.
De website is redelijk in orde, alleen ontbreekt wederom het ondernemingsnr.
https://www.t-techniek.be/privacybeleid/
https://www.t-techniek.be/contact/
Zo kan T-techniek als onderneming actief blijven. Laat ons hopen, dit maal zonder particulieren in de kou te laten staan.
Elke ondernemer kan tegenslag hebben en verdient een 2de kans. Maar de klanten en het personeel moeten op de eerste plaats staan.
Voorschotten innen terwijl je beseft/weet dat je kopje onder gaat, dat kan niet.
Steun onze belangenvereniging http://www.zonstraal.be/vzw/
Giolovin
Senior lid

Bericht door Giolovin »

Als je een andere zaakvoerder (lees waarschijnlijk werknemer of kennis) aanstelt om de zaak failliet te verklaren dan stel ik mij hier toch enkele vragen bij. Ik heb het nu niet over Forma International, maar over een van hun andere ondernemingen.

Onbegrijpelijk dat zulke praktijken lukken en gewoon toegestaan worden. Inderdaad iedereen verdient een tweede kans, maar als faillissement schering en inslag is moet je beseffen dat je niet goed bezig bent en zoek je beter een andere vorm en eerlijkere manier van inkomen.
Francis.valcke

Bericht door Francis.valcke »

Hopelijk zijn ze veranderd, ik heb daar net een zonneboiler besteld EN een voorschot betaald.... Gvd!
janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus »

Nooit geen voorschotten betalen schrijven wij hier altijd!
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Francis.valcke

Ik heb jullie forum nog maar net gevonden. Ik heb wel consumentenbescherming, hopelijk heb ik ze niet nodig
Judith

Bericht door Judith »

Wij hebben in Feb 2023 een zonneboiler en panelen besteld bij T-Techniek én helaas voorschot van 4000 euro betaald. Na enkele weken kregen we bericht dat hun dakwerker iets voorhand en ze moesten 2 maanden opschuiven. In totaal nu al 5 keer verzet met allerlei smoesjes. Ze nemen de telefoon niet op, enkel reactie via sms. Gaan we ze nog zien? Of hebben we het zitten en spreken we best een advocaat aan?
Judith

Bericht door Judith »

Francis.valcke schreef: 23 jun 2022, 12:51 Ik heb jullie forum nog maar net gevonden. Ik heb wel consumentenbescherming, hopelijk heb ik ze niet nodig
Heb je een update intussen?
Francis.valcke

Ja, nog heel wat avonturen meegemaakt met deze firma.
Op aanraden van andere klanten ben ik blijven bellen, meerdere keren per dag, meerdere keren na elkaar. Uiteindelijk zijn ze gekomen op de dag van de 2e afspraak. Installatie, denk ik, ok. Ze hadden ook elektrische radiator kranen geplaatst op mijn vraag. Het scherm van de boiler viel regelmatig uit, hadden ze nog nooooit meegemaakt... Weer bellen en bellen. Uiteindelijk komen ze met een '' nieuw stuk'' wat duidelijk niet nieuw was maar het werkte tenminste. Ook werkte het systeem van de radiator kranen niet. Na controle van mijnheer Tant kon het niet werken wante ze hadden de draad aangesloten op de buitenvoeler i.p.v. de thermostaat... Hij had wel zelf de aansluiting gedaan maar soit.
In januari kreeg ik een afrekening van gasgebruik enkel voor de maand december van 800€!!!!! Om een lang verhaal kort te maken, heeft mijnheer Tant de kabel van de buitenvoeler doorgeknipt om zijn thermostaat op aan te sluiten i.p.v. de thermostaat kabel met als gevolg dat mijn brander maar volle bak bleef stoken omdat hij niet wist hoe het zat met de buiten temperatuur... Dus het spelleke is nog altijd bezig!
tuinroos
junior lid

Bericht door tuinroos »

Advocaat zal niet helpen. Wij hebben het gedaan, rechtzaak gewonnen maar toen ze moesten betalen werd de zaak failliet verklaart. Enkele weken later gewoon opnieuw begonnen onder andere naam, begrijpe wie kan dat dit in België kan. Toch veel succes en doorzettingsvermogen gewenst.
soundsystem
Donateur
Donateur

Bericht door soundsystem »

Nog maar eens een goede les om alvorens met een firma in zee te gaan, de bedrijfsnaam googlen, opzoeken op google maps en reviews bekijken etc....
janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus »

En betaal toch aub niet van die hoge voorschotten, dat is nergens voor nodig :!:
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Plaats reactie

Terug naar “Installateurs”