Kan niet meer inloggen via PC
- Rerdvr46
- Master lid
- Installatie Land: België
Kan niet meer inloggen via PC
Sedert deze ochtend krijg ik telkens het bericht "You are Running An unsupported PHP version (5.5.38). Please upgrade to PHP 7.1.3 of higher before trying to install of update to phpBB 3.3" Wat is hier aan de hand?
- janus
- Site Admin
- Installatie Land: Ander
- Contacteer:
Re: Kan niet meer inloggen via PC
Ik dacht dat het opgelost was, jij kan nu toch ook posten?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
- Rerdvr46
- Master lid
- Rerdvr46
- Master lid
Ik kan het probleem nu wat nauwkeuriger omschrijven. Om op zonstraal te komen gebruikte ik index.php. Dat gaat nog altijd mis en toont het bericht
"You are running an unsupported PHP version (5.5.38). Please upgrade to PHP 7.1.3 or higher before trying to install or update to phpBB 3.3"
de link https://www.zonstraal.be/forum/ werkt wel. Klikken op "Forumoverzicht" gaat om dezelfde reden ook mis. "index.php" is de boosdoener.
- Koidream
- Master lid
Ik start Zonstraal zo: search.php?search_id=unreadposts
Zo ben je ook in één keer mee met de nieuwe posts...
Zo ben je ook in één keer mee met de nieuwe posts...
- janus
- Site Admin
- Contacteer:
Denk dat het een cache probleem van je browser was nadat deze de foutmelding deze morgen had opgeslagen.Om op zonstraal te komen gebruikte ik index.php.
Vernieuwen van de pagina had het probleem ook opgelost.
.
- Rerdvr46
- Master lid
In Firefox de cookies van zonstraal verwijderd en opnieuw ingelogd. Nu werkt alles weer als vroeger. Opgelost

- Brooke0110
- junior lid
Het bericht geeft aan dat de huidige versie van PHP (5.5.38) niet wordt ondersteund door phpBB 3.3. Om phpBB 3.3 te kunnen installeren of bijwerken, moet u uw PHP-versie upgraden naar 7.1.3 of hoger.
Dit komt doordat phpBB 3.3 bepaalde functies en bibliotheken vereist die alleen beschikbaar zijn in nieuwere versies van PHP. Door uw PHP-versie bij te werken naar de aanbevolen versie, kunt u ervoor zorgen dat uw phpBB-installatie correct werkt en dat u toegang hebt tot alle nieuwe functies en verbeteringen.
U kunt contact opnemen met uw webhostingprovider om te vragen hoe u uw PHP-versie kunt upgraden. De meeste webhosts bieden deze mogelijkheid via hun beheerpaneel of met behulp van een tool zoals PHP Selector. Zorg ervoor dat u een back-up maakt van uw website voordat u wijzigingen aanbrengt om ervoor te zorgen dat u uw gegevens niet verliest.
Dit komt doordat phpBB 3.3 bepaalde functies en bibliotheken vereist die alleen beschikbaar zijn in nieuwere versies van PHP. Door uw PHP-versie bij te werken naar de aanbevolen versie, kunt u ervoor zorgen dat uw phpBB-installatie correct werkt en dat u toegang hebt tot alle nieuwe functies en verbeteringen.
U kunt contact opnemen met uw webhostingprovider om te vragen hoe u uw PHP-versie kunt upgraden. De meeste webhosts bieden deze mogelijkheid via hun beheerpaneel of met behulp van een tool zoals PHP Selector. Zorg ervoor dat u een back-up maakt van uw website voordat u wijzigingen aanbrengt om ervoor te zorgen dat u uw gegevens niet verliest.
- janus
- Site Admin
- Contacteer:
Is die melding alleen op de pc?
.