Panelen te koop

Als het maar met energie te maken heeft.
Plaats reactie
Rerdvr46
Master lid
Installatie Land: België

Panelen te koop

Bericht door Rerdvr46 »

In de loop van mei dit jaar wordt mijn dak gerenoveerd en dat gaat gepaard met de installatie van een in het dak geïntegreerd zonnepanelen systeem. Daardoor komt mijn huidig systeem, met uitzondering van de omvormer, vrij. De panelen worden door de dakdekker afgenomen. Het gaat over 78 panelen Solar Frontier 165Wp (totaal 12,87 kWp) en 39 power optimisers SolarEdge P400. De 39 power optimisers zijn onder 39 van de panelen gemonteerd. Iemand geïnteresseerd in het geheel of een deel ervan? Rekening houdend met mogelijke vertraging van de werken zal het geheel wellicht pas in de loop van juni beschikbaar zijn. Specificatie van de panelen in bijlage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Rerdvr46
Master lid
Installatie Land: België

Re: Panelen te koop

Bericht door Rerdvr46 »

Rerdvr46 schreef: 16 jan 2023, 17:01 In de loop van mei dit jaar wordt mijn dak gerenoveerd en dat gaat gepaard met de installatie van een in het dak geïntegreerd zonnepanelen systeem. Daardoor komt mijn huidig systeem, met uitzondering van de omvormer, vrij. De panelen worden door de dakdekker afgenomen. Het gaat over 78 panelen Solar Frontier 165Wp (totaal 12,87 kWp) en 39 power optimisers SolarEdge P400. De 39 power optimisers zijn onder 39 van de panelen gemonteerd. Iemand geïnteresseerd in het geheel of een deel ervan? Rekening houdend met mogelijke vertraging van de werken zal het geheel wellicht pas in de loop van juni beschikbaar zijn. Specificatie van de panelen in bijlage.
Nog vergeten te zeggen: de installatie dateert van augustus 2016 en de gemiddelde jaaropbrengst op een dak met een helling van 22° en een oriëntatie van 254° is 12800 kWh.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”