G&D Energy

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
japio
Master lid
Installatie Land: Nederland
Contacteer:

Re: G&D Energy

Bericht door japio »

[mention]MarioV[/mention] is het een optie om jouw contactpersoon bij G&D op de hoogte te stellen en wellicht wil hij zijn toelichting geven?
SolarEdge gecertificeerd dealer
Bas
Master lid
Installatie Land: België

Bericht door Bas »

japio schreef: 16 aug 2017, 14:57 @Bas panelen worden in ieder geval vanaf de fabrikage tot aan het afstapelen bij de groothandel horizontaal getransporteerd.
Bij ons komen ze verticaal in een doos aan, rechtstreeks van de fabrikant. Vind ik ook beter, want dan zetten ze onderling geen druk op elkaar zoals je wel kunt hebben als je ze plat stapelt. Het lijkt me beter om geen stellingen als algemene waarheid te verkondigen als je het duidelijk niet zeker weet...

japio schreef: 16 aug 2017, 14:57
Bas schreef: 16 aug 2017, 13:36lijken

Het lijkt mij beter om een mening voor je te houden tot er meer is dan één kant van een voorval.
:lol: :roll:
ik stel me enkel de vraag hoe er voetafdrukken op de glasplaat van een paneel terecht kunnen komen zonder dat er iemand op gestaan heeft. vuile werkschoenen zou ik ook bezwaar tegen hebben want dat geeft blijk van weinig respect voor het materiaal.
japio
Master lid
Installatie Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door japio »

Ga jij lekker maar vliegen vangen [mention]Bas[/mention]

Mijn panelen (LG, SolarWorld, SolarFabrik) kwamen en komen nog immer met horizontale kunststof separators aan en daar heb ik nog nooit geen problemen van meegekregen.
Ik kan me voorstellen dat het verticaal uittillen ook wel eens mis gaat en dat nog 5 verticaal geplaatste panelen in een verder lege doos niet erg stabiel staan.

Hoe of de voetstappen op de panelen zijn gekomen zal mij werkelijk een zorg zijn en of er verschillende panelen zijn toegestaan is eenvoudig aan de hand van de type plaatjes vast u te stellen. Dit voorval lijkt mij vooral een zaak tussen TS en G&D Energy.
SolarEdge gecertificeerd dealer
Gert Geraerts
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door Gert Geraerts »

Beste Michelangelo,

Ik betreur uw reactie op dit medium. Het betreft hier immers zelfs geen plaatsing van een zonne-installatie maar een bestelling van slechts 2 Sunpower paneeltjes via de webshop. Sunpower panelen worden bij ons steeds per klant besteld bij Sunpower zelf. Als deze echter enkele dagen op transport zitten kunnen deze inderdaad vuil zijn. Om hiervoor ons bedrijf een slechte naam te geven en ons te beschuldigen als bedrieger is echter vrij zwak. Vanwaar eigenlijk uw reactie 2 maanden na de levering? Wij zijn dag in dag uit in de weer om te zorgen voor 100% tevreden klanten. We zijn er immers trots op dat meer dan 99% van onze klanten super tevreden is. Het is dan ook zeer jammer dat u een feestdag gebruikt om ons bedrijf eventjes zwart te maken omdat de 2 paneeltjes die bij u geleverd werden vuil waren.

Gert Geraerts
Zaakvoerder GD-Energy
Bas
Master lid

Bericht door Bas »

japio schreef: 16 aug 2017, 18:14 Ga jij lekker maar vliegen vangen @Bas
Ik kan me voorstellen dat het verticaal uittillen ook wel eens mis gaat en dat nog 5 verticaal geplaatste panelen in een verder lege doos niet erg stabiel staan.
Wat jij je kan voorstellen, maakt eigenlijk niks uit. Je zegt continu dat assumpties en persoonlijke meningen van geen tel zijn, doe het zelf dan ook niet...

@Michelangelo509: Ik zou het wel goed vinden moest je Gert van G&D kunnen antwoorden. Bedrijven zwart maken is makkelijk, maar dan moet je daar ook de verantwoordelijkheid voor nemen.
marc.watte

Bericht door marc.watte »

Mijn panelen liggen sinds oktober 2014 op mijn dak geplaatst door G&D via onze aannemer tijdens verbouwingen.
Installatie is correct geplaatst en werkt tot heden nog altijd optimaal.
Bij vragen mag je de zaakvoerder altijd bellen en krijg je steeds antwoord op je vragen.
Door het tijdstip van installeren, geen recht op certificaten toen, heeft men later zonder extra kosten een groene stroom meter gratis komen bij installeren.
Van mij geen slecht woord over deze firma. Ik raad hun zelfs aan bij andere.
kenvdv
lid

Bericht door kenvdv »

ik heb ook contact gehad met deze firma, met Dirk goede info gekregen en de offerte zat daarjuist al in mijn mailbox.
guidovdb
junior lid
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door guidovdb »

plaatsing van 8 bijkomende panelen van Axitec 335 wp met GoodWe 2000-XS omvormer werden door de firma G&D Energy perfect geplaatst.
De verkregen informatie voor de plaatsing werd mij bezorgd door de heer Dirk Feryn.
Ik kan deze zeer profesionele firma 100% aanraden.
Beste groeten
leovane
Installatie Land: Frankrijk

Bericht door leovane »

Ook zeer tevreden van het werk van deze firma.
Er werden 8 panelen Viessmann full black 400 Wp en omvormer Huawei 3 KTL L1 geplaatst op mijn huurhuis in België.
Was binnen een groepsaankoop met belofte van plaatsing in 2022 en is ook zo perfect gebeurd, ook de keuring.
Voor de aangifte van de panelen, krijg je een link waar alles mooi is uitgelegd, met de nodige links en documenten.
Het enige probleem (maar dat heeft niks te maken met G&D Energy!) was dat mijn huurster het EAN-nummer van haar vorig huis had opgegeven, dus verkeerd in het keuringsverslag en na de aangifte bij Fluvius kunt ge dat achteraf niet corrigeren :oops:
Dus uiteindelijk een nieuwe aangifte gedaan, met als gevolg dat er nu twee aangiftes zijn op één adres. Ik heb er wel een nota met uitleg bijgevoegd.
Ik heb de indruk dat het bij Fluvius redelijk 4kant draait, ook zo ervaren in het verleden, maar dat is een ander verhaal.
Plaats reactie

Terug naar “Installateurs”