Digitale meter laten plaatsen is nu altijd gratis

Nieuwe Weetjes, persberichten
Plaats reactie
LvA
Master lid
Installatie Land: België

Re: Digitale meter laten plaatsen is nu altijd gratis

Bericht door LvA »

Zonnepanelen op je dak is sowieso geen energiebesparing voor jezelf. Je gaat hierdoor niet minder energie verbruiken in je woning.

Het kan maatschappelijk een energie- en CO2 besparing zijn, daar heb je gelijk in. Maar als je leverancier levert uit een hernieuwbare en CO2 vrije energiebron, is er maatschappelijk ook geen enkele energiebesparing.

Dit is ook geldig voor de niet geïsoleerde woning met weerstandsverwarming en met zonnepanelen op zijn dak.
SolarMate
junior lid

Bericht door SolarMate »

Hallo,

Wij hebben deze zomer zonnepanelen laten installeren en hebben nog een terugdraaiende teller. Fluvius heeft me nu gecontacteerd om een digitale teller te komen installeren. Ik had die graag met bedrading gehad, maar ik heb gelezen dat de kosten daarvoor volledig voor de consument zijn (zie: https://www.hln.be/geld/na-weigering-va ... ~a1150933/ )

Iemand hiermee ervaring?
soundsystem
Donateur
Donateur

Bericht door soundsystem »

Ik denk niet dat mensen er al ervaring mee hebben aangezien die regeling er nu pas is.
Maar het artikel is toch redelijk duidelijk hoeveel het kost als je een bedrade versie wil?
Tommie1
Master lid

Bericht door Tommie1 »

SolarMate schreef: 15 jan 2023, 12:20 Hallo,

Wij hebben deze zomer zonnepanelen laten installeren en hebben nog een terugdraaiende teller. Fluvius heeft me nu gecontacteerd om een digitale teller te komen installeren. Ik had die graag met bedrading gehad, maar ik heb gelezen dat de kosten daarvoor volledig voor de consument zijn (zie: https://www.hln.be/geld/na-weigering-va ... ~a1150933/ )

Iemand hiermee ervaring?
Waarom wil je die bedrade versie?
Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe weetjes, persberichten”