gedachtegang/thuisaccu's's

Post hier alles over alternatieve energie bronnen
Zie onze Wiki pagina
Plaats reactie
Christiaan
Master lid
Installatie Land: België

Re: gedachtegang/thuisaccu's's

Bericht door Christiaan » 28 jan 2019, 19:35

Mercier schreef:
28 jan 2019, 18:27
De RCC is de programmeer- en controlemodule. Daar zijn een hele lijst parameters beschikbaar om elk systeem in alle funkties in te stellen en altijd opnieuw aan te passen of bij te sturen. In een compleet systeem heb je de VS, de XT en eventueel een BSP. Met de RCC kan je al die toestellen afzonderlijk programmeren en de werking ervan controleren.
Je kan dat zelf doen maar je installateur kan het ook voor jou doen en je van op afstand helpen bij problemen.
Op die site staan ook een hele reeks referentie installaties met lithium batterijen.
Waarom staat dat niet beschreven in de VS manual ? Installateur ? Hmmmmm ..... Ik zal hem eerst een stoomcursus Lithium-ion techniek moeten geven , of denk je daar anders over. :lol:

Ik vind het begrip "RCC" ook niet op de site terug.

Mercier
lid
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door Mercier » 28 jan 2019, 19:46

De RCC is een accessoire en heeft een eigen manual. Het heeft geen zin om die informatie in alle handleidingen van alle toestellen waarbij dit gebruikt wordt, te herhalen.
Ik heb het begrepen. Dit heeft geen zin. U neemt hier niets ernstig en tracht mijn bijdrage belachelijk te maken.
Als u denkt het allemaal beter te weten dan het leger [email protected] van zeer hoog opgeleide mensen, dat op dagelijkse basis al meer dan 30 jaar met deze producten bezig is, dan is dat uw goed recht.
De ellenlange lijst referentie installaties mag u ook afdoen als marketing praat van een paar sukkels die schrijven waar ze zin in hebben.
Ik wens u het beste met uw systeem.

Christiaan
Master lid

Bericht door Christiaan » 28 jan 2019, 20:05

Het is hier wel niet de bedoeling om als commercant iets te gaan verkopen nietwaar. Ik verkoop ook geen Victron dingen, alleen heb ik nog niets beter gevonden dat in mijn kraam past. Als ge mij wilt overtuigen van de Studer mogelijkheden , dan gaat ge hier een link naar die RCC moeten plaatsen zodat ik dat kan inkijken, no more no less.

Mercier
lid
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door Mercier » 29 jan 2019, 09:24

Less is more
als men u met goede bedoelingen een info wil bezorgen, heb ik nu wel begrepen.

Christiaan
Master lid

Bericht door Christiaan » 29 jan 2019, 10:12

Plaats reactie