Groepsaankoop WinWatt vs andere installateurs

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
Janve86
junior lid
Installatie Land: België

Groepsaankoop WinWatt vs andere installateurs

Bericht door Janve86 » 01 aug 2018, 13:29

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met de zoektocht naar een installateur van zonnepanelen. Het begon allemaal door me in te schrijven voor een groepsaankoop, die momenteel lopende is.
Test-aankoop heeft WinWatt aangesteld als installateur van de panelen, zij zijn dus ook langs geweest alsook een aantal andere installateurs.

Wat is jullie ervaring met groepsaankoop zonnepanelen? Ik schrik namelijk van de prijs die je betaald bij WinWatt:

Van alle installateurs die zijn langs geweest zijn zij gewoon de duurste! Wie er momenteel voor ons het best uitkomt (zowel qua prijs als algemeen gevoel en technische kennis) is BATISOL.

Iemand ervaring met Batisol? Als ik de reviews op Google lees, lees ik niets als lof over deze firma.

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: Groepsaankoop WinWatt vs andere installateurs

Bericht door janus » 01 aug 2018, 13:34

Je hebt het alleen over de prijs en niet over het materiaal wat er aangeboden wordt?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Janve86
junior lid
Installatie Land: België

Bericht door Janve86 » 01 aug 2018, 13:42

janus schreef:
01 aug 2018, 13:34
Je hebt het alleen over de prijs en niet over het materiaal wat er aangeboden wordt?
Dat klopt, initiele offertes wordt door de meeste met iets anders opgesteld, nadien vraag ik overal een offerte met monokristalijne panelen van 300Wp & serie geschakelde omvormer van 3600W. Bij voorkeur BenQ panelen en SMA 3.6
Aangezien niet elke installateur met deze merken werkt, mag het natuurlijk ook om een alternatief merk gaan.

Dus ik probeer wel zo goed als mogelijk appels met appels te vergelijken :-)

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 01 aug 2018, 14:40

Oké ;-)
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Plaats reactie