Aangezien ik al m'n verbruiksgegevens probeer op te volgen, kan ik zeggen dat het bij (dagelijks) woon-werkgebruik gaat over 'n verbruik van ±7,8kWh per 100km, wat neerkomt op een prijs van ±1,6 euro voor 100km. Als deze kWh's dan nog kunnen afgetapt worden van een rendabele PV-installatie...


En inderdaad, er is nog steeds de opmerking over "actieradius", maar als je twee dagen na mekaar naar je werk kan rijden (±130km) om dan pas ±6u te moeten opladen, lijkt me dat geen onoverkomelijk probleem. Soit, huidige (theoretische) actieradius, afhankelijk van div. factoren, schommelt rond de 160km.
Dit maar even om te verwijzen naar de komende Electric Night Ride a.s. zaterdag 8 oktober in Antwerpen => https://www.facebook.com/events/893296580776292/
'n groep van 'n 60-tal elektrische motorfietsen en scooters gaan al "fluisterend" de stad doorkruisen en het elektrisch (motor)rijden promoten.
Hou ook pers en TV in de gaten...