Groepsaankoop West-Vlaanderen zonnepanelen
- Deborah
- 8
- Installatie Land: België
Groepsaankoop West-Vlaanderen zonnepanelen
Zijn er nog mensen die zich ingeschreven hebben op de groepsaankoop voor zonnepanelen voor West-Vlaanderen en die ook al maanden wachten op de installatie die uiterlijk tegen 1 juni 2016 zou gebeuren? Bij ons liep zo ongeveer alles fout en intussen raak ik het, ondanks mijn vrij geduldig karakter, toch wel beu. Ik wou eens horen of hier nog mensen zitten met dezelfde ervaringen.
- janus
- Site Admin
- 15
- Installatie Land: Ander
- Contacteer:
Re: Groepsaankoop West-Vlaanderen zonnepanelen
Kun je nog onder het contract uitkomen?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."
- janus
- Site Admin
- 15
- Installatie Land: Ander
- Contacteer:
Het gaat toch niet over deze "groepsaankoop/firma" ?
http://www.zonstraal.be/forum/viewtopic ... 45&t=19234
http://www.zonstraal.be/forum/viewtopic ... 45&t=19234
.
- Rikkop
- junior lid
- 8
Same story here! Reeds 2 installatiedata gekregen van de firma maar telkens sturen ze hun kat. Tis nooit hun fout maar via via te weten gekomen dat ze in slechte papieren zitten. Gingen trouwens vandaag afkomen maar weer niemand
gezien. Ze nemen zelf nooit contact op met je, zijn zelden bereikbaar en arrogant. Reeds 2 verlofdagen erdoor en een hoop frustratie erbij.
gezien. Ze nemen zelf nooit contact op met je, zijn zelden bereikbaar en arrogant. Reeds 2 verlofdagen erdoor en een hoop frustratie erbij.
- Deborah
- 8
Klinkt bekend in de oren. Is het ook via Gutami? Ik probeer wat ervaringen van mensen bijeen te halen om zo misschien samen wat gerealiseerd te krijgen. Ik wil eigenlijk gewoon mijn voorschot terug, ik vertrouw het niet meer.
- Rikkop
- junior lid
- 8
Gutami is de "winnaar" voor Antwerpen en Limburg, west-Vlaanderen is enfinity geworden. Blijkbaar net dezelfde shit dus. In tegenstelling tot gutami, heeft enfinity al twee keer zelf voorgesteld om er mee te stoppen en mijn voorschot terug te betalen. Ik denk dat dit is omdat ik ze niet met rust laat. Vandaag eindelijk hun zaakvoerder aan de lijn gehad die er voor zorgde dat de planningsdienst mij eindelijk eens terugbelde. Er is nogmaals een nieuwe plaatsingsdatum vooropgesteld. Probleem is dat ze vol met leugens zitten: de 1ste keer dat ze nie afgekomen zijn, was het zogezegd het slechte weer.Via 1 van de installateurs gehoord dat ze evenwel toen zonder panelen zaten (zaten vast in Rotterdam, aangeslagen?). Ik werd enkele dagen erna opgebeld door een andere installateur die vroeg of de panelen nu al lagen, vermits hij de omvormer moest komen plaatsen.... Er is totaal geen communicatie met het bedrijf en onderling. Gisteren was tweede poging tot installatie. Om 14 u nog niemand gezien, na veel moeite tel binnen geraakt en nu was zogezegd een installateur het probleem. Je moet telkens ook zelf bellen want de klant verwittigen ze nooit. Al twee verlofdagen verloren op die manier. Volgende week start terug een nieuwe groepsaankoop, ik ga mij weer inschrijven en op de infosessies de nodige repliek geven. Hopelijk komen er nog gedupeerden bij.
- alfa
- Master lid
- 10
Mijn buur legt PV installatie en ander buur laat er ook leggen (door groepsaankoop)
Tot ik de motivatie te horen kreeg waarom ze toehapte.
"Prosumenten tarief zal wegvallen"" terugverdien tijd 5 jaar" lange garantie voorwaarden"
Ik stelde enkele vragen en zij wisten al te goed waar de lamp brand!!
Deze panelen zouden een beter rendement halen in winter maanden???
Nieuwe tarifering per aftappunt is latijn voor hen en werd afgewimpeld als onzin.
Die mensen zijn gebrainwasht .
Tot ik de motivatie te horen kreeg waarom ze toehapte.
"Prosumenten tarief zal wegvallen"" terugverdien tijd 5 jaar" lange garantie voorwaarden"
Ik stelde enkele vragen en zij wisten al te goed waar de lamp brand!!
Deze panelen zouden een beter rendement halen in winter maanden???
Nieuwe tarifering per aftappunt is latijn voor hen en werd afgewimpeld als onzin.
Die mensen zijn gebrainwasht .
- davidje_87
- Senior lid
- 10
gewoon uit nieuwsgierigheid heb ik mij ook ingeschreven op http://www.wijkiezen.be
ben vooral benieuwd hoeveel lager ze kunnen gaan dan de markprijs en welke vragen er allemaal naar boven zullen komen op de infosessies
ben vooral benieuwd hoeveel lager ze kunnen gaan dan de markprijs en welke vragen er allemaal naar boven zullen komen op de infosessies