G&D Energy

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
MarioV
lid
Installatie Land: België

G&D Energy

Bericht door MarioV » 24 sep 2014, 19:39

Iemand reeds ervaring met deze firma?
website http://www.gd-energy.be
Maatschappelijke zetel: Sacramentstraat 116 bus 10, 3700 Tongeren
BE 0525.764.942

varadero_5
junior lid

Re: G&D Energy

Bericht door varadero_5 » 14 jan 2015, 11:58

Hoi,

Ik heb in 2014 mijn zonnepanelen door deze firma laten installeren en alles was tip top in orde. Afspraken waren correct en vooral de prijs was heel correct. Goed materiaal voor een goede prijs. Hier ga je geen spijt van hebben. De zaakvoerder komt na de installatie nog eens ff checken of alles in orde was en dat zijn nu net de kleine verschillen die voor mij belangrijk zijn en ook de prijs natuurlijk ;-)

Doen zou ik zeggen ;-)

Mvg,

Guido

MarioV
lid

Bericht door MarioV » 14 jan 2015, 21:08

Panelen zijn ondertussen reeds geplaatst door G&D en alles was inderdaad correct :)

aholvoet
junior lid
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door aholvoet » 25 aug 2015, 10:25

Heeft G&D jullie een Omniksol omvormer aangeraden?

Zijn jullie tevreden met deze omvormer? Ik had nog nooit gehoord van Omniksol...

MarioV
lid

Bericht door MarioV » 25 aug 2015, 19:05

Omvormer is een SolarEdge SE400 en panelen zijn Axitec 250WP Poly; ik had ook nog nooit gehoord van SolarEdge of Axitec, maar ik ben dan ook niet beroepsmatig met deze zaken bezig.
Ik ga er van uit dat professionals die reeds enige tijd hun hoofd boven water kunnen houden in deze sector wél weten waar ze mee bezig zijn en dat de meeste cowboy's ondertussen in rook zijn opgegaan. Het kan naïef klinken, maar ik ben tevreden met wat ik heb gekregen voor mijn centen (geen prietpraatjes of loze beloften, wel snelle en correcte service na inschatting van situatie ter plaatse).

Michelangelo509

Bericht door Michelangelo509 » 15 aug 2017, 19:34

Geen aanrader , deze man levert duidelijk geen nieuwe panelen , doch deze worden wel als nieuwe panelen aangerekend .
De geleverde panelen kwamen met sporen van schoenafdrukken en vogelpoep ?? Ook was de verpakking niet meer aanwezig . Bij levering ging de uitbater zelfs deze panelen ter plaatse reinigen ? Iets wat dus bij nieuwe panelen dus uiteraard niet nodig is .

Voor mij dus één keer maar zeker geen twee keer bij deze bedrieger !!!

MarioV
lid

Bericht door MarioV » 15 aug 2017, 21:19

Mijn ervaring is volledig afwijkend; zowel ik als vele anderen kunnen enkel hun waardering voor het geleverde werk benadrukken.
Zie ook http://gd-energy.be/vlaanderen/referenties

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 15 aug 2017, 21:45

Michelangelo509 schreef:
15 aug 2017, 19:34
Geen aanrader , deze man levert duidelijk geen nieuwe panelen , doch deze worden wel als nieuwe panelen aangerekend .
De geleverde panelen kwamen met sporen van schoenafdrukken en vogelpoep ?? Ook was de verpakking niet meer aanwezig . Bij levering ging de uitbater zelfs deze panelen ter plaatse reinigen ? Iets wat dus bij nieuwe panelen dus uiteraard niet nodig is .

Voor mij dus één keer maar zeker geen twee keer bij deze bedrieger !!!
Als ze in een hal gestockeerd zijn geweest zou dat nog kunnen maar het komt bij een klant wel vreemd over uiteraard.
Je had ook om uitleg kunnen vragen ipv hem na x jaar als bedrieger te bestempelen :-(
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

japio
Master lid
Installatie Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door japio » 15 aug 2017, 23:27

Er moet niet teveel met panelen worden gesleept, maar verder zie ik geen grote bezwaren.
Om een volle pallet is er een kartonnen wikkel, individueel zijn de panelen niet verpakt
SolarEdge gecertificeerd dealer

Bas
Master lid

Bericht door Bas » 16 aug 2017, 10:38

Schoenafdrukken zijn toch niet ideaal: Invisible damage from walking on a solar panel

japio
Master lid
Contacteer:

Bericht door japio » 16 aug 2017, 12:24

Belopen van de panelen is idd niet de bedoeling, maar een afdruk van een paar vuile werkschoenen die tijdens transport op de panelen zijn gezet is echter geen bezwaar.
[mention]Michelangelo509[/mention] heb jij dit voorval ook schriftelijk gemeld?

verocom
lid

Bericht door verocom » 16 aug 2017, 12:44

Zijn eerste post op dit forum is een bericht voor een bedrijf zwart te maken.
Waarschijnlijk zal dit ook zijn laatste bericht zijn 😀
22x REC 255PE BLK 5610 Wp | SMA SB 5000TL 21 | O: 230° | H: 20°
Live at PVoutput with smappee consumption | PVDiary

Michelangelo509

Bericht door Michelangelo509 » 16 aug 2017, 12:56

Neen , ik heb dit niet schriftelijk gemeld , dit omdat de panelen prima werken . Ook werden er twee verschillende types panelen geleverd ( nieuwe en oude generatie , dus al zeker niet v/d. zelfde pallet afkomstig ) . Daar ik dit dus allemaal vrij vreemd vond heb ik de de leverancier hier via de telefoon op aangesproken . Maar dit alles wordt ontkend / weggelachen .

Nu , na goed reinigen met osmose water heb ik de panelen toch terug zuiver gekregen .

Bas
Master lid

Bericht door Bas » 16 aug 2017, 13:36

Michelangelo509 schreef:
16 aug 2017, 12:56
Neen , ik heb dit niet schriftelijk gemeld , dit omdat de panelen prima werken . Ook werden er twee verschillende types panelen geleverd ( nieuwe en oude generatie , dus al zeker niet v/d. zelfde pallet afkomstig ) . Daar ik dit dus allemaal vrij vreemd vond heb ik de de leverancier hier via de telefoon op aangesproken . Maar dit alles wordt ontkend / weggelachen .

Nu , na goed reinigen met osmose water heb ik de panelen toch terug zuiver gekregen .
twee verschillende types panelen kunnen wel eens zorgen voor een niet optimale werking als je een gewone stringomvormer hebt...

@japio: schoenafdrukken lijken me toch eerder door er op te lopen dan bij het transport. de meeste panelen worden toch verticaal getransporteerd als ik het goed heb? ik zou niet blij zijn als ik voetafdrukken op de glasplaat zie!

japio
Master lid
Contacteer:

Bericht door japio » 16 aug 2017, 14:57

[mention]Bas[/mention] panelen worden in ieder geval vanaf de fabrikage tot aan het afstapelen bij de groothandel horizontaal getransporteerd.
Bas schreef:
16 aug 2017, 13:36
lijken

Het lijkt mij beter om een mening voor je te houden tot er meer is dan één kant van een voorval.

Plaats reactie