Ik kan alleen maar alle mensen met onderstaande klachten bijtreden wat betreft de firma RAGIRO.
In 2013 hebben ze bij mij een zonneboiler komen instaleren, die krom en scheef op de muur werd gesmeten door allochtone prutsers, niet geplaagd door enige kennis,met een lekkend dak tot gevolg heeft gehad, tot op heden ligt de installatie nog schots en scheef en lekt Glycol dat het niet normaal is en RAGIRO wil dit helemaal niet in orde te maken, ondanks dat ze reeds 1000 keer hebben gezegd dat ze het wel zouden doen, ze zeggen erbij dat ik blij mag zijn dat zij bij mij een installatie hebben komen plaatsen

, dat klopt ja mag alleen niet kijken hoe maar dat de installatie werd geplaatst, voor hen is hoe maar een detail blijkbaar.
Nadat ik mijn verzekering er op heb losgelaten (wat betreft het dak) en ik een onafhankelijke expert had laten komen, die een vernietigend rapport schreef over de plaatsing (hij schreef letterlijk dat de installatie niet werd geplaatst met kennis van zaken), hebben ze uiteindelijk na heel veel leugens en valse beloftes en verbale bedreigingen naar mij toe, toch uiteindelijk het bedrag voor de herstelling van mijn dak vergoed.
Dit heb ik laten uitvoeren door een erkende dak werker op hun kosten.
Al mijn problemen met RAGIRO had ik ooit op dit forum gepost, een klein jaar geleden werd er door RAGIRO een rechtszaak tegen mij aangespannen omdat zij zogezegd schade leden van mijn berichten hier op dit forum, ze vroegen aan de rechtbank een schade vergoeding van 20 000 euro, hun imago zou geschaad zijn door dat ik de waarheid op dit forum had gepost ??? (welk imago ?).
Omdat ik mij niet laat intimideren of bang maken door RAGIRO kwam de zaak dus voor de rechtbank in Dendermonde, RAGIRO werd in zijn ongelijk gesteld en veroordeeld tot het betalen van alle onkosten en een rechtspleging vergoeding voor mij.
Ondanks herhaaldelijk aandringen van mijn raadsman wil RAGIRO nu de uitspraak en bijgevolg ook de terugbetaling niet doen, van de rechtspleging vergoeding.
Vermoedelijk zal een van de komende dagen een Deurwaarder bij hen langs gaan om deze rechtspleging vergoeding te innen en eventueel zullen we verdere stappen ondernemen.
Ik wil geen negatieve kritiek hier neerschrijven maar bedenk wel waar je aan begint indien je RAGIRO in huis haalt

.
Alles wat ik hieronder gelezen heb klopt met mijn opgedane ervaringen met RAGIRO, veel beloven en niks doen en zakken vullen, uiteindelijk dagen ze hun klant omdat die niet doet wat zij zeggen voor de rechtbank.
Rare manier van met klanten professioneel zoals ze op hun website vermelden om te gaan of was het hun plaatsing die professioneel was ?
Nu wacht ik terug op een rechtszaak.