Zonneboilers uit China

Outside Belgium
Plaats reactie
SunTronics
Senior lid
11
Installatie Land: België
Contacteer:

Re: Zonneboilers uit China

Bericht door SunTronics »

energy4all schreef:
Die 10 mbar had ik gevonden bij een technische beschrijving voor het vullen van een zonneboiler systeem. Het leek me ook al veel want in een normaal chauffagesysteem riskeer je met zo'n druk sommige lasverbindingen reeds open te persen.
10 mbar ???

Over wat hebben jullie het eigenlijk ? De minimum CV druk is 100 keer groter dan 10mbar.
op CV zit tussen de 1 en de 3 bar
op de meeste zonneboilers zit rond de 1.5 bar
op de gasleiding zit 20 of 25mbar
tcbelgium1
Senior lid
11
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door tcbelgium1 »

Het verzekeren van de vracht mag men nooit na laten, kost trouwens zeer weinig, ik dacht nog geen 10 euro voor een vracht van ongeveer 1000 euro. Moest de vracht niet verzekerd zijn en het schip zou bijvoorbeeld zinken dan kan men u als koper zelfs mee aansprakelijk stellen.
Kost heel idd heel weinig enkel...er is een franchise van 1000USD en het transport wordt niet terugbetaald
10785wp, 2 zonneboiler 60 heatpipes,500L backup warmtepomp + 25 heatpipes,200 liter, verwarming 17kw lucht/water en 6kw lucht/water met ventilo
warmtepompen & zonneboilers, interesse? >PB
energy4all
Senior lid
11
Installatie Land: België

Bericht door energy4all »

SunTronics schreef:
energy4all schreef:
Die 10 mbar had ik gevonden bij een technische beschrijving voor het vullen van een zonneboiler systeem. Het leek me ook al veel want in een normaal chauffagesysteem riskeer je met zo'n druk sommige lasverbindingen reeds open te persen.
10 mbar ???

Over wat hebben jullie het eigenlijk ? De minimum CV druk is 100 keer groter dan 10mbar.
op CV zit tussen de 1 en de 3 bar
op de meeste zonneboilers zit rond de 1.5 bar
op de gasleiding zit 20 of 25mbar
Bedankt, ik verwarde mbar voor megabar (groter dan 1 bar dus) ipv millibar.
Plaats reactie

Terug naar “Outside Belgium”