Raad van State verliest zijn bevoegdheid

Voor vragen en opmerkingen over de Zonstraal VZW
Kijk hier voor nieuws over de ZonstraalVZW !!!
Afbeelding
Plaats reactie
alfa
Master lid
Installatie Land: België

Re: Raad van State verliest zijn bevoegdheid

Bericht door alfa » 09 okt 2015, 12:52

stegero schreef:De vraag is nu of de RvS lang zal treuzelen om te kijken wie bevoegd is, want nu is het antwoord nog steeds in beraad en hoe lang kan dit antwoord nog op zich wachten?
Tot in 2018 en dan stilletjes afvoeren onder de mom van "ze hebben toch al enkele jaren betaald"?
Als RvS dit zou doen zegt die veel over hun onafhankelijkheid .

Patrick
Master lid

Bericht door Patrick » 09 okt 2015, 13:36

stegero schreef:De vraag is nu of de RvS lang zal treuzelen om te kijken wie bevoegd is, want nu is het antwoord nog steeds in beraad en hoe lang kan dit antwoord nog op zich wachten?
Tot in 2018 en dan stilletjes afvoeren onder de mom van "ze hebben toch al enkele jaren betaald"?
Ik heb geduld, en als ze dan beslissen dat het onwettig was in 2018 of later, zal ik zonder 1 cent toe te geven alles weereisen. En DNB zullen weer betalen, en ik zal wel iets leuk doen met dat budget.
Zonstraal lid 007

alfa
Master lid

Bericht door alfa » 09 okt 2015, 14:18

Patrick schreef:
Ik heb geduld, en als ze dan beslissen dat het onwettig was in 2018 of later, zal ik zonder 1 cent toe te geven alles weereisen. En DNB zullen weer betalen, en ik zal wel iets leuk doen met dat budget.
Is dat jobcreatie wat kris Peeters voor ogen had?
Daar tegen moeten veel leveranciers mensen aan werven om al die gelden terug te storten :lol:

Plaats reactie