Lidgeld VZW

Voor vragen en opmerkingen over de Zonstraal VZW
Kijk hier voor nieuws over de ZonstraalVZW !!!
Afbeelding
Plaats reactie
Bollocks
VZW erelid
VZW erelid
Installatie Land: België

Re: Lidgeld VZW

Bericht door Bollocks » 09 okt 2016, 20:29

Lang geleden dat hier nog iets gepost werd... vandaar toch even een stok in het hoenderhok werpen... hoe gaat het met de Vzw Zonstraal? Hoeveel (betalende) leden zijn er momenteel?

Het feit dat er de laatste weken en maanden vrij veel nieuwe leden op het forum zijn bijgekomen, doet me de vraag stellen of deze mensen ook uitgenodigd worden lid te worden van de vzw? Krijgen die mensen bv een mail met een uitleg wie de VZW is, waar ze voor staan en wat de strijd is die gevoerd wordt?

En ondertussen is het alweer oktober, het jaar is weer voorbij gevlogen, ... ik sta al klaar om mijn lidmaatschap te verlengen :tu:
32 x Atersa 230W, helling 40°, 160°, 2 x SMA 3300TLHC, plaatsing 12 mei 2009 - Merchtem

VZW Zonstraal; lid 33

ErikDD
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door ErikDD » 09 okt 2016, 22:11

Zonstraal VZW heeft welgeteld 1285 leden die hun lidgeld betaald hebben voor 2016.
Als je weet dat een jaar advocaatskosten ergens tussen 15.000 en 20.000 euro kost, dan hebben we die leden ook echt wel nodig.
Gelukkig krijgen we ook heel wat donaties bovenop het lidgeld zodat we voorlopig wel rondkomen.

De vraag om het lidgeld te vernieuwen zal zoals vorig jaar pas begin 2017 verstuurd worden.

Ik weet niet direct of er bij inschrijving ook melding gemaakt wordt van de VZW, maar ik dacht van wel.
Zonstraal VZW : ZONNE-energie, het is ONZE energie.
www.zonstraal.be/vzw

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 09 okt 2016, 23:54

Het feit dat er de laatste weken en maanden vrij veel nieuwe leden op het forum zijn bijgekomen, doet me de vraag stellen of deze mensen ook uitgenodigd worden lid te worden van de vzw? Krijgen die mensen bv een mail met een uitleg wie de VZW is, waar ze voor staan en wat de strijd is die gevoerd wordt?
Elk nieuw lid krijgt automatisch onderstaande pb.
Hallo {USERNAME} namens het zonstraalteam hartelijk welkom op het zonstraalforum.

Neem eerst rustig de tijd om wat rond te kijken.
Heb je vragen, dan kun je best de zoekfunctie gebruiken. zoekfunctie
Kan je geen antwoordt vinden, stel dan je vraag in het juiste topic.
(Weet je niet precies waar, geen probleem, de Moderators passen het wel aan)

VZW

Voor info over de komende netvergoeding, kijk even in het topic van de VZW (alleen van toepassing voor Vlamingen)
VZW topic
Help de VZW en wordt lid:
http://www.zonstraal.be/vzw/

Verder veel forum plezier toegewenst.

Janus
Beheerder zonstraalforum
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Tevreden over het forum, overweeg een donatie

Bollocks
VZW erelid
VZW erelid

Bericht door Bollocks » 10 okt 2016, 01:04

:tu:
bedankt voor het snelle antwoord!
ook mooie verwelkoming op het forum
32 x Atersa 230W, helling 40°, 160°, 2 x SMA 3300TLHC, plaatsing 12 mei 2009 - Merchtem

VZW Zonstraal; lid 33

Plaats reactie