Harmo ECO of Harmo PAC

Vertel alles over uw warmtepomp installatie.
Plaats reactie
krisgs
lid
Installatie Land: België

Harmo ECO of Harmo PAC

Bericht door krisgs » 30 mei 2017, 11:53

Daar ik zeer slecht tegen de warmte kan en het leuk is voor de kids(en ook voor de papa, haha) heb ik een klein zwembad van een 13m3 gezet enkele jaren geleden. Tot hiertoe heb ik altijd gewerkt met epdm matten dewelke ik zelf gelegd had(verschillende kits gekocht dewelke uitbreidbaar waren zodat ik een 18m2 in totaal had) en dit werkte zeer goed.
Vorig jaar heb ik het water er een weekje te vroeg uitgelaten en met de storm is alles bij de buren terecht gekomen en heleboel stuk gegaan.
Daar het een plat dak is en ik niet wou boren heb ik het nooit vastgezet maar met het water erin bewoog het niet meer bij storm.
Nu, 3m2 kost momenteel toch nog al snel 155 euro minstens dus x 6=930 euro zonder de rest van de aansluitingen buizen etc dewelke ik ook moet vervangen plus het feit dat vroeg of laat er toch altijd ergens fitjes komen.
Ik had gedacht zou het dan niet interessanter zijn om bv een warmtepomp van 7kw of zo aan te schaffen daar ik sinds dit jaar zonnepanelen heb.
Heeft er iemand ervaring met het merk Harmo en type ECO of PAC want deze zijn nog betaalbaar.

Plaats reactie