Ervaring Solar Assistance

Verzekeringen en diensten ,panelenwassers ,onderhoudscontracten , enz
Plaats reactie
Mari
Master lid
Installatie Land: Nederland

Re: Ervaring Solar Assistance

Bericht door Mari » 28 aug 2015, 08:49

Tommie1
Senior lid
Installatie Land: België

Bericht door Tommie1 » 30 aug 2015, 18:55

Ik neem alleen verplichte verzekeringen (auto) of verzekeringen die me behoeden arm te worden (brand, familiale, hospitalisatie).

Vermits er in elk contract minstens 30-40% gaat naar taksen, commissies en werkingskosten bespaar ik dat al, en geeft me meer reserves om een tegenslag te overkomen.

Ben er trouwens van overtuigd dat omvormers langer dan 10 jaar mee gaan, en in geval van panne zal er een standaardruil bestaan die goedkoper is dan een nieuwe omvormer.

Bas
Master lid

Bericht door Bas » 14 jun 2019, 11:17

Blijkbaar heeft een curator na het failliet gaan van een 5tal bedrijven Solar Assitance ingeschakeld om de klanten van deze bedrijven te contacteren. Zij hebben op hun beurt een ander bedrijf ingeschakeld om deze communicatie te doen. Zo kreeg 1 van onze klanten telefonisch te horen dat zijn zonnepanelenleverancier failliet zou zijn, waarop hij natuurlijk naar ons belde. Op de lijsten met klantengegevens die de curator doorgegeven heeft, staan dus ook mensen die enkel een offerte aangevraagd hebben en niet eens klant zijn.

Als iemand van de andere installateurs op dit forum dezelfde berichten van zijn klanten hoort, weten jullie in ieder geval al hoe dit komt.

japio
Master lid
Installatie Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door japio » 14 jun 2019, 12:08

De gegevens zullen wel zijn doorverkocht, in deze zin Zo kreeg 1 van onze klanten telefonisch te horen dat zijn zonnepanelenleverancier failliet zou zijn is er mogelijk sprake van misleidende informatie.

Een mooie gelegenheid om een mailing de deur uit te doen dat jullie vernomen hebben dat er getracht wordt om op slinkse wijze onnodig onderhoud te verkopen, maar dat jullie gewoon 'dag en nacht' klaarstaan voor door jullie geïnstalleerde systemen.
SolarEdge gecertificeerd dealer

Bas
Master lid

Bericht door Bas » 17 jun 2019, 09:56

Ik denk niet dat het met kwaad opzet was, enkel zeer ongelukkige communicatie. Ze hebben ons nu ook verzekerd dat ze dit zullen aanpakken. Goed opgelost vind ik :tu:

Plaats reactie