ervaring met planet ecco?

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
brecht81
junior lid
Installatie Land: België

ervaring met planet ecco?

Bericht door brecht81 » 25 jun 2017, 15:18

Verderzoeken is precies wat ik ga doen. Iemand ervaring met planet ecco. Ook uit ninove. Komen enige jaren geleden ook uit de diep rode cijfers, maar desondanks toch doorgezet en terug winstgevend. Of zie ik het fout?

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: ervaring met planet ecco

Bericht door janus » 25 jun 2017, 17:26

Even afgesplitst, nieuwe vraag nieuw onderwerp ;-)
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Spirou
Senior lid

Re: ervaring met planet ecco?

Bericht door Spirou » 25 jun 2017, 18:35

Ze zijn destijds bij mij ook geweest. Ze werk(t)en wel met LG en SMA maar waren dan ook aan de dure kant (1,67 euro/WP excl btw)
15 x TrinaSolar 290W met SolarEdge optimizers - Totaal 4350 WP - SE4000H 4kW HD Wave omvormer - Oriëntatie 20* ZZW - helling 35* - regio Vlaamse Ardennen - metingen met CEMM energiemonitor (met kWh-teller)

vandamlu

Re: ervaring met planet ecco?

Bericht door vandamlu » 19 jul 2018, 20:33

Beste, ik heb momenteel een probleem "disconnected grid" op één van mijn twee alten convertors. Ik contacteerde Planet-Eco ( omdat mijn initële installateur Solar Systems niet meer bestaan ( zie elders op dit forum ) en guess what ik na 3 weken als antwoord kreeg : dat ze Alten en mijn zonnepanelen niet ondersteunden en dat ze een adviseur konden sturen om mijn ganse installatie te vernieuwen !! Voor een probleem met een invertor, paneel of misschien een kabeltje of zekering !! een installatie van 22.000€ op de schop.
Dus neen, voor technische ondersteuning zou ik elders te rade gaan.
Kan er mij trouwens iemand een betrouwbare installateur van rond Ninove-Aalst-Geraardsbergen aanraden ?
Luc.

Plaats reactie