Tant

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Giolovin
lid
Installatie Land: België

Re: Tant

Bericht door Giolovin » 25 mei 2018, 15:12

Nochtans bestaat er een regel: X aantal keren failliet gaan door slecht beheer = toch beslaglegging op persoonlijk vermogen... Maar zo ver zal het niet komen....

Overheid doet niets met zulke bedrijven...

Je moet er maar eens op letten, overheid grijpt enkel in als ze er zelf geld aan verliezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

tuinroos
junior lid

Bericht door tuinroos » 25 mei 2018, 18:36

Ik begrijp het ook niet hoor. Volgens mij is het een faillissement waarmee zij veel geld verdiend hebben.

Iemand die steelt vliegt 'de bak' in terwijl zij gewoon met een nieuwe firma kunnen beginnen en opnieuw mensen 'in de zak kunnen zetten'. Geen zaken doen met die bedriegers is de boodschap!!!!! :mad:

tamaranico
junior lid

Bericht door tamaranico » 25 mei 2018, 18:54

Er is nog steeds een fraude ondferzoek lopende tegen bart tant ! de zaak kan enkel verder gezet worden als er overnemer gevonden word . En de staat verliest er ook aan bart tant moet al 100 000 euro boetes betalen aan staat voor verschillende overtredingen ivm personeel . hij heeft met de inspectie hetzelfde spel gespeeld als met de klanten en personeel nooit opdagen en nooit een bewijs kunnen aantonen. ik heb het ganse verslag van het arbiedsauditoriaat . Er zijn verschillende dat de faling aangevraagd hebben , advocaten , inspectie , enz..

tamaranico
junior lid

Bericht door tamaranico » 25 mei 2018, 18:57

De naam tant energie solutions was al van voor de faling .

Giolovin
lid

Bericht door Giolovin » 25 mei 2018, 19:12

tuinroos schreef:Ik begrijp het ook niet hoor. Volgens mij is het een faillissement waarmee zij veel geld verdiend hebben.

Iemand die steelt vliegt 'de bak' in terwijl zij gewoon met een nieuwe firma kunnen beginnen en opnieuw mensen 'in de zak kunnen zetten'. Geen zaken doen met die bedriegers is de boodschap!!!!! :mad:
Energysolutions bestond al lang, ze hebben gewoon hun falende bvba over kop laten gaan. Hun schulden hebben ze waarschijnlijk ook allemaal overgeheveld naar hun falende vennootschap. Eh viola opgelost, althans volgens hun...

Een stok achter de deur noemen ze dat. Het wordt tijd dat de betrokken diensten van de overheid eens aan de slag gaan ...

Geduld is een mooie deugd, ik heb tijd... Gelukkig zijn wij nog niet zo hard getroffen geweest als sommige andere mensen. Maar dat het tijd, zweet en tranen heeft gekost, ja dat wel... En advocaatkosten...

Ze willen dan nog leuk doen door een "korting" toe te kennen voor de moeite op een onderhoudscontract... Nee dank u, het geld dat we hebben gestoken in een advocaat verbleekt tov jullie domme korting.... Wij zijn trouwens niet tevreden met de kwaliteit van afwerking... Zoals ze zeggen "tis erbij gesmeten".

tamaranico
junior lid

Bericht door tamaranico » 25 mei 2018, 19:25

in het verslag van het arbeidsauditoriaat staat bart tant omschreven als dader en nu loopt het onderzoek nog , ze beginnen door de mand te vallen bart en ragna en dat word hoog tijd !

Giolovin
lid

Bericht door Giolovin » 25 mei 2018, 19:43

tamaranico schreef:in het verslag van het arbeidsauditoriaat staat bart tant omschreven als dader en nu loopt het onderzoek nog , ze beginnen door de mand te vallen bart en ragna en dat word hoog tijd !
Zie pb. Afbeelding

metalmonk
lid

Bericht door metalmonk » 28 mei 2018, 09:47

-Wij zijn trouwens niet tevreden met de kwaliteit van afwerking... Zoals ze zeggen "tis erbij gesmeten".-

Dit is ook mijn ervaring, niet reglementair geinstalleerd, dingen die loshangen of ook lostrillen, dingen die lekken, zaken die dichtgelijmd zijn maar bij onderhoud open moeten kunnen,...

Ik bedank voor hun onderhoud, en het is op eigen risico dat die paljassen nog ooit op mijn eigendom komen.

tuinroos
junior lid

Bericht door tuinroos » 28 mei 2018, 12:38

Over de plaatsing van onze warmtepomp en zonneboiler heb ik geen enkele klacht. Wel over de datum van plaatsing natuurlijk, want ik heb behoorlijk moeten aandringen om die te krijgen. Alleen hebben zij de plaatsing van onze zonnepanelen ook alsmaar uitgesteld tot ik een advocaat had aangesteld om het resterende voorschot terug te krijgen met de gevolgen die iedereen nu wel kent. Voor mij een afgesloten zaak want op centen moeten wij niet meer rekenen.

Giolovin
lid

Bericht door Giolovin » 25 jun 2018, 17:43

En dan was er dit. Handelspand staat al 38 dagen te huur.. Waarschijnlijk tot dat de curator alles heeft afgerond???

Nochtans niets van een faillisement van Centrale-Verwarming-Airco bvba van gehoord?

https://www.zimmo.be/nl/maldegem-9990/t ... V/#/detail
http://www.biz-connect.be/vastgoed-te-k ... m-te-huur/

tamaranico
junior lid

Bericht door tamaranico » 25 jun 2018, 22:08

De firma tant huurde dit sinds ze in wco zaten dit was al niet meer van hun door hun schulden

metalmonk
lid

Bericht door metalmonk » 26 jun 2018, 07:35

Is het dan toch helemaal gedaan ermee?

Giolovin
lid

Bericht door Giolovin » 26 jun 2018, 09:27

metalmonk schreef:Is het dan toch helemaal gedaan ermee?
Een keer vragen hè aan Ragna en Bart of ze er de brui aan gegeven hebben om mensen te bedotten. Afbeelding

Even serieus: voor mij was het belangrijkste dat ze niet meer verder deden met hun wanpraktijken. Ik wens het nog mijn ergste vijand nog niet toe...

Mijn gevoel zegt vertrokken met de "zuiderzon" naar Frankrijk om daar onwetende mensen te op te lichten. Ze zullen zijn naam wel nog leren kennen mocht het zo zijn.

Bart zei zelf dat ie ook "zaken" deed in Frankrijk...

metalmonk
lid

Bericht door metalmonk » 26 jun 2018, 10:22

Er staat een acht dagen oude vacature Open voor een installateur zonnepanelen voor Tant. De wonde ettert verder.
Ik geloof al meer dan een jaar niet meer dat er überhaupt in staat zijn ergens panelen te bestellen. Dus toch?

metalmonk
lid

Bericht door metalmonk » 26 jun 2018, 10:29

Er staan er zelfs drie on Line. Drie verschillende vacatures voor tant. Acht dagen oud.

Plaats reactie