Ik had "een afspraak" om 9h. werden ze geplaatst? om 11h. Gebeld "ze" waren onderweg, ander werk uitgelopen, die dag niemand meer gezien!

Een "2e afspraak" ivm plaatsing zonnepanelen kon niet meer fout gaan (zoals de eerste) ze gingen mij om 8 h. Als eerste klant zetten om 14h. Zijn ze toegekomen! Toen ik belde dat ze niet meer mochten plaatsen... kwam we tot een akkoord dat financieel 200€ gingen van de prijs afdoen, dit gingen ze ook via mail doorsturen. De werken werden uitgevoerd. Een mail en financieele compensatie kreeg ik niet! Eco-Degelek werkte in onderaanneming voor gutami solar projects (groepsaankoop zonnepanelen)
En in de "kleine lettertjes" van het contract stond dat ze 15 pannen mochten breken en dat slechts na meer of de 3 keer een afspraak niet door ging een financiële compensatie kon plaats vinden.(die paraaf kreeg ik doorgestuurd) Dit is BEDROG ( volgens mijn mening ) dit hadden ze ook kunnen zeggen toen ik belde ipv "200€ van de prijs af te doen, zoals ze toen beloofden" - wat nog niet veel gevraagd is- dan moesten ze nog derde maal terug komen (toont hoe professioneel ze te werk gaan) hadden papieren niet laten teken door de klant (ik) hadden ze gewoon achtergelaten. Dan nog telefonisch contact gehad met Francis van Eco-Degelek en die wist me te vertellen dat ik maar moest advocaat nemen als ik niet tevreden was.

. Mijn conclusie een firma die letterlijk en figuurlijk niet aan afspraken, woord houd.
[mod] Ik wil wel even meegeven dat de poster niet meer reageert op mails met de vraag voor meer info! ik denk dat we dan ook niet teveel moeten geloven van dit soort berichten van éénmalige posters [/mod]