ECO DEGELEK Iemand ervaring met deze firma?

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
artochic
junior lid
Installatie Land: België

Re: ECO DEGELEK Iemand ervaring met deze firma?

Bericht door artochic » 25 sep 2016, 20:32

dit stond op deze blog enkele tijd geleden. toen maakte iemand gewag van ontbreken van btw-nummer waarna ik één en ander opzocht. staat duidelijk op hun website.

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 26 sep 2016, 09:44

Als je een link hebt dan kan ik het aanpassen ofop de juiste plaats commentaar geven.

ps, dit is een forum geen blog ;-)
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

artochic
junior lid

Bericht door artochic » 26 sep 2016, 10:02

het was een bericht van meer dan één jaar geleden. ik zie het in elk geval niet meer. :roll:

artochic
junior lid

Bericht door artochic » 26 sep 2016, 10:17

stond onder DM Solar op dit forum. btw nummer staat wel degelijk op hun site dmsolar.be . verkeerdelijk door DaanW 21/12/2012 en janus op 18/04/2014 opgemerkt.

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 26 sep 2016, 16:55

artochic schreef:stond onder DM Solar op dit forum. btw nummer staat wel degelijk op hun site dmsolar.be . verkeerdelijk door DaanW 21/12/2012 en janus op 18/04/2014 opgemerkt.
Misschien hebben ze hier meegelezen en het aangepast ;-)
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Dominique.P

Bericht door Dominique.P » 16 okt 2016, 20:51

balance schreef:beste janus.

heb gisteren eerst de vertegenwoordiger van de firma gebeld en de zaak met hem besproken. heb uiteindelijk de betaling uitgesteld totdat de zaakvoerder langsgeweest is om de zaak ter plaatse te evalueren. dit zal eerstdaags gebeuren.

mvg, balance

Wij zijn momenteel aan het kijken om met hen panelen te leggen , zijn u problemen opgelost nu en wie was u verkoper aub .

Menzo

Bericht door Menzo » 07 jun 2017, 17:02

Ik had "een afspraak" om 9h. werden ze geplaatst? om 11h. Gebeld "ze" waren onderweg, ander werk uitgelopen, die dag niemand meer gezien! :cry: Een "2e afspraak" ivm plaatsing zonnepanelen kon niet meer fout gaan (zoals de eerste) ze gingen mij om 8 h. Als eerste klant zetten om 14h. Zijn ze toegekomen! Toen ik belde dat ze niet meer mochten plaatsen... kwam we tot een akkoord dat financieel 200€ gingen van de prijs afdoen, dit gingen ze ook via mail doorsturen. De werken werden uitgevoerd. Een mail en financieele compensatie kreeg ik niet! Eco-Degelek werkte in onderaanneming voor gutami solar projects (groepsaankoop zonnepanelen)
En in de "kleine lettertjes" van het contract stond dat ze 15 pannen mochten breken en dat slechts na meer of de 3 keer een afspraak niet door ging een financiële compensatie kon plaats vinden.(die paraaf kreeg ik doorgestuurd) Dit is BEDROG ( volgens mijn mening ) dit hadden ze ook kunnen zeggen toen ik belde ipv "200€ van de prijs af te doen, zoals ze toen beloofden" - wat nog niet veel gevraagd is- dan moesten ze nog derde maal terug komen (toont hoe professioneel ze te werk gaan) hadden papieren niet laten teken door de klant (ik) hadden ze gewoon achtergelaten. Dan nog telefonisch contact gehad met Francis van Eco-Degelek en die wist me te vertellen dat ik maar moest advocaat nemen als ik niet tevreden was. :eek: . Mijn conclusie een firma die letterlijk en figuurlijk niet aan afspraken, woord houd.

[mod] Ik wil wel even meegeven dat de poster niet meer reageert op mails met de vraag voor meer info! ik denk dat we dan ook niet teveel moeten geloven van dit soort berichten van éénmalige posters [/mod]

ErikDD
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door ErikDD » 09 jun 2017, 18:23

Er kan al eens iets misgaan met afspraken. Communicatie kon zeker beter (zoals wel vaker is dat een groot probleem met allerhande aannemers).

Wel vreemd dat 'tot 15 pannen gebroken mogen worden'. Dat er eens een pan breekt is niet abnormaal, maar het zou dan toch wel mogen opgelost worden (tenzij je slechte pannen hebt natuurlijk).

Is uiteindelijk alles correct geplaatst, werkt de installatie nu naar behoren en lekt er geen water binnen nu door kapotte pannen?

Bedrog zou ik het niet noemen. Steeds de kleine lettertjes lezen vooraleer je iets tekent.
Zonstraal VZW : ZONNE-energie, het is ONZE energie.
www.zonstraal.be/vzw

Plaats reactie