Ragiro

Hier vindt U info over installateurs. Prijzen, service, wachttijden, en andere kenmerken van specifieke installateurs.
Plaats reactie
Diederik
Installatie Land: België

Ragiro

Bericht door Diederik » 08 jul 2015, 22:34

Hallo,

iemand al negatieve ervaring met plaatsingstermijnen zonnepanelen bij Ragiro? Ik heb de mijne besteld in december 2014. Voorschot heb ik betaald in januari 2015. In principe plaatsing 2-12 weken na voorschot. Momenteel reeds in week 23. Een aantal afspraken zijn op het laatst afgezegd. Nog steeds geen definitieve datum ondertussen, ik heb hun zopas een ingebrekestelling gestuurd, zij hebben mij voorgesteld om gewoon het voorschot terug te geven?! Wat is daar aan de hand???

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: Ragiro

Bericht door janus » 08 jul 2015, 23:49

Zie http://www.zonstraal.be/forum/viewtopic ... 11&t=18282

Ik zou hun aanbod maar snel accepteren
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

DJ Rolli
Installatie Land: België

Re: Ragiro

Bericht door DJ Rolli » 19 aug 2015, 17:33

Inderdaad, het teruggeven van het voorschot aanvaarden en op zoek gaan naar een betere firma. Ik kan je geen tip geven, want wij hebben ook Ragiro gekozen en hebben daar ongelooflijk spijt van. Zij beloven 10 jaar garantie, maar als het zo ver is, dan trekken ze hun terug.
Lees in dit verband ook de fora "Slechte ervaringen installateur RAGIRO" en "Heeft iemand zonneboiler van ragiro" dan weet je meer dan voldoende.

Plaats reactie