Groepsaankoop echt goedkoper?

Oproep groepsaankopen
Plaats reactie
janmer
lid
Installatie Land: België

Groepsaankoop echt goedkoper?

Bericht door janmer » 14 jul 2016, 09:09

Zijn groepsaankopen altijd goedkoper?
Mijn ervaring met groepsaankopen is dat ik meestal tot de conclusie kom dat deze groepsaankopen niet perse goedkoper zijn dan individuele aankopen. Waar dat aan ligt mag Joost weten, maar ik weet het niet. Misschien ben ik in het verleden tegen de verkeerde groepsaankopen aangelopen ofwel is dit een trend waar toch moet voor worden opgepast. Goedgelovige burgers die niet vergelijken, kunnen op deze manier wel eens bedrogen uitkomen. Mijn advies: Vergelijk altijd en geloof niet blindelings in een groepsaankoop.
Wat zijn jullie ervaringen?

ivob
Master lid

Re: Groepsaankoop echt goedkoper?

Bericht door ivob » 14 jul 2016, 15:14

Zijn groepsaankopen altijd goedkoper?
Neen.
Wat zijn jullie ervaringen?
Idem.
ik weet het niet
Ik wel.
Goedgelovige burgers die niet vergelijken, kunnen op deze manier wel eens bedrogen uitkomen.
Goedgelovige burgers, militairen, geestelijken,.... komen altijd bedrogen uit. Zeker de laatste categorie :mrgreen:
Mijn advies: Vergelijk altijd
De kunst bij het vergelijken is natuurlijk een offerte vast krijgen. ;-) Je hebt voor- en tegenstanders. :mrgreen:

alfa
Master lid

Bericht door alfa » 15 jul 2016, 15:09

groepsaankopen is goed als je met allemaal een grote hoeveelheid besteld bij alibaba , 100000 theepotjes of lepeltjes.
De manier van groepsaankopen is verkeerd.
Stel u hebt 400 intekeningen voor 1 ton pellets p/pers. dan kan je onderhandelen met een pelletfabrikant om die prijs te behalen en niet met verkooppunten.
De prijs voor pv installatie kan gekocht worden rechtstreeks bij fabrikant onder garantie ,die kan voor een jaar of X een contract afsluiten met installateurs om de installaties te plaatsen.
VB .600 auto's' kopen doe je ook rechtstreeks met fabriek en niet met invoerder , fabriek zal dit graag regelen met invoerder.
Het koopgedrag is al een tijdje veranderd en mensen kopen rechtreeks van fabrikant spullen .
Hoe minder volk er tussen zit hoe goedkoper het product.

japio
Master lid
Installatie Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door japio » 16 jul 2016, 18:53

Grootste voordeel is dat men ook eenvoudig collectief en dus goedkoop kan procederen in het geval er problemen ontstaan :D
SolarEdge gecertificeerd dealer

alfa
Master lid

Bericht door alfa » 20 jul 2016, 09:47

Heb er mee gebeld en de stelling van huisbatterij op puur nacht tarief voorgelegd en ze stonden met hun mond vol tanden dat er geen verschil op zat in jaarfactuur.
En al de zever van te veel taksen door overheid kwam door de telefoon , die al iedereen weet.
Allee ze waren er niet goed van.

Plaats reactie