Ervaringen QC FutechJAM6(k) panelen

Hier kan u vragen stellen over merken, specifieke panelen of omvormers. Iedereen is vrij om zijn ervaringen door te geven.
Plaats reactie
janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: Ervaringen QC FutechJAM6(k) panelen

Bericht door janus » 29 sep 2017, 19:24

Een actie van een enkele verkoper misschien?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Tevreden over het forum, overweeg een donatie

ChrisVdV
lid
Installatie Land: België

Bericht door ChrisVdV » 29 sep 2017, 19:35

De persoon in kwestie heeft de gegevens van zijn baas en technische dienst gekregen nadat ik daar om gevraagd had, dus dat denkik niet

Bas
Senior lid

Bericht door Bas » 29 sep 2017, 19:48

Ze doen mee aan de Open Bedrijvendag zondag, ik ga misschien eens kijken :mrgreen:

ChrisVdV
lid

Bericht door ChrisVdV » 29 sep 2017, 20:43

Ja dat is waar

Futech BVBA

Bericht door Futech BVBA » 16 okt 2017, 16:10

Bas schreef:
29 sep 2017, 15:21
60? :? :?

Mij lijkt het heel veel blabla eerlijk gezegd. Ik kan maar moeilijk geloven dat een immens bedrijf als JA Solar speciaal modules zou maken voor een kleine Belgische installateur.
En indien het wel zo zou zijn en het is een goed paneel, waarom zou JA Solar dit type dan niet in massaproductie zetten?

Na al jouw ervaringen hier gelezen te hebben, zou ik persoonlijk al lang op zoek zijn gegaan naar een andere installateur.
Zoals verder in dit topic werd aangehaald, werd de datasheet inderdaad gewijzigd door één van onze Energie Adviseurs. Dit kan inderdaad niet en de persoon in kwestie werd voor deze actie dan ook op het matje geroepen. Wel is het momenteel zo dat wij momenteel testen doen met meerdere diodes per paneel.

Tenslotte zouden we het waarderen dat forumlid 'Bas' zijn werkelijke achtergrond aan de andere forumleden kenbaar maakt. Naar ons gevoel is het immers niet erg collegiaal om je als zogezegd 'objectieve' poster op deze manier in te laten over wat er bij concullega's gebeurt. Wij hopen in de toekomst dan ook op een constructieve dialoog.

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 16 okt 2017, 16:53

[mod] ik denk niet dat de achtergrond van forumlid Bas er hier toe doet? hij schrijft ook nergens dat hij een 'objectieve' poster is dacht ik?
[/mod]
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Tevreden over het forum, overweeg een donatie

DaRkMaN_FX
Master lid
Contacteer:

Bericht door DaRkMaN_FX » 16 okt 2017, 16:59

Dat Futech een reactie geeft OK.
Maar dan omtrent Bas, vermoeden ze een afrekening van ex werknemer ?

Ik ben ook eens gaan kijken op de opendeurdag uit nieuwsgierigheid naar de iLubat.
Wat er soms ter sprake kwam schrok mij toch ook even. Ik doorprikte toch een paar commerciële zetten / uitspraken zo.
Maar iedereen zijn idee om te geloven wat hij wilt.
PV1: 30 x ERA Black Solar 190WP, Kostal PIKO 5.5, O: 165° : H:30° | PV2: 16 x LG NeON2 Black 300WP, SMA3000TL-21, O: 255° : H:30° | PV3: 10 x LG NeON2 Black 300WP, SMASB1.5-1VL-40, O: 75 & 255° (polystring) : H:30° | WP: Nibe F1145-12 | ZB: Tisun FI 2/3 + Tisun FS 375/1R

Plaats reactie