ervaring installateur / suntech - saj

Hier kan u vragen stellen over merken, specifieke panelen of omvormers. Iedereen is vrij om zijn ervaringen door te geven.
Plaats reactie
Nick
lid
Installatie Land: België

ervaring installateur / suntech - saj

Bericht door Nick » 10 jul 2019, 12:25

Dag leden van het zonstraal forum.

Ik wil graag beroep doen op jullie ervaring met betrekking tot materialen en installateurs. Ik ben namelijk enerzijds op zoek naar mensen met recente ervaringen met suntech zonnepanelen en saj omvormers. Zijn jullie tevreden van deze materialen en kwaliteit? Zijn deze merken betrouwbaar?

Anderszijds, en dat ligt misschien moeilijker om te beantwoorden, kennen jullie de firma kti-wti en zijn hierover positieve ervaringen?

alvast bedankt voor jullie reacties!

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: ervaring installateur / suntech - saj

Bericht door janus » 10 jul 2019, 12:39

Anderszijds, en dat ligt misschien moeilijker om te beantwoorden, kennen jullie de firma kti-wti en zijn hierover positieve ervaringen?
dit vind ik de gemakkelijkste vraag, als je de naam intypt in de zoekfunctie vind je genoeg info

search.php?keywords=kti+wti+zandhoven
Kom je bij hun terecht via een groepsaankoop?

Wat het materiaal betreft, het is goedkoper dan andere merken ik denk dat de verwachte levensduur ook iets korter mag zijn?
Maar er zijn altijd uitzonderingen en daarom is het onmogelijk om een zinnig antwoord op je vraag te geven.

Het is in ieder geval niet zo dat er hier elke week iemand meld dat zijn SAJ omvormer defect is en de panelen geldt hetzelfde.
Wel zou ik hier mijn offerte laten beoordelen.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Plaats reactie