Aanvraag offerte - Oost-Vlaanderen - Gent

Vraag hier uw offerte aan
Plaats reactie
magnus
Installatie Land: België

Aanvraag offerte - Oost-Vlaanderen - Gent

Bericht door magnus » 01 jul 2015, 10:40

Regio. Gent
Gewenste installatie grootte in Wp. 4500 Wp
Type dak. zadeldak, dakpannen, 31°, zuidoost, 40 m²
Gewenste panelen, HR,merk. geen voorkeur
Gewenste merk en type omvormer. geen voorkeur
Gewenste installatie datum. oktober 2015

magnus

Re: Aanvraag offerte - Oost-Vlaanderen - Gent

Bericht door magnus » 09 jul 2015, 10:12

Om toch enige schwung in dit topic te krijgen (nog geen enkele reactie ontvangen), hieronder een foto van het prachtige dak waarop de panelen zouden komen.

Afbeelding

Yes
Master lid

Re: Aanvraag offerte - Oost-Vlaanderen - Gent

Bericht door Yes » 09 jul 2015, 15:32

magnus schreef:Om toch enige schwung in dit topic te krijgen (nog geen enkele reactie ontvangen), hieronder een foto van het prachtige dak waarop de panelen zouden komen.

Afbeelding
Beste ,
Alhoewel ikzelf PV-panelen heb ( sinds juli 2009) , zou ik op vandaag met de huidige omstandigheden zoals ze nu zijn , geen panelen meer plaatsen. ( heb dit bij mijn dochter dan ook enkele maanden geleden afgeraden )
Natuurlijk maakt het een verschil vanuit welk standpunt je PV zou willen leggen !
Is het voor het Ecologische en je wilt geen € minder betalen ? dan is het wel OK ( maar financieel zal dit niet veel opbrengen)
Is het voor het profijt ? Dan denk ik niet dat je nog veel financieel profijt hierbij zal halen.
Moest Ik in uw plaats zijn ( maar dat ben ik niet !) zou ik nog een tijdje wachten !
Er zijn ontwikkelingen bezig (waar ik voorlopig in geloof dat het iets zou kunnen worden en veel anderen niet !!!) die binnen enkele jaren een betere en goedkopere oplossing zouden kunnen zijn.

Plaats reactie