zonnecalculator + gepersonaliseerde offertes aanvragen

Vraag hier uw offerte aan
Plaats reactie
janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

zonnecalculator + gepersonaliseerde offertes aanvragen

Bericht door janus » 18 sep 2017, 15:04

Klik hier voor een gepersonaliseerde simulatie en ontvang geheel vrijblijvend een aantal offertes van installateurs uit de omgeving.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Tevreden over het forum, overweeg een donatie

waldonk
Donateur
Donateur
Installatie Land: België
Contacteer:

Re: zonnecalculator + offertes

Bericht door waldonk » 18 sep 2017, 17:47

Ik vind er niets gepersonaliseerd aan, wat de simulatie betreft. ik heb in het lang en breed uitleg verstrekt over hoe mijn dak ligt en hoe de panelen moeten geplaatst worden en over de tijdelijke schaduw in de wintermaanden, daar staat niets over vermeld in de voorgestelde offertes. Het is gewoon een standaard offerte voor het aantal kWh wat ik zelf heb moeten invullen.
Steun onze belangenvereniging http://www.zonstraal.be/vzw/

janus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door janus » 18 sep 2017, 18:34

waldonk schreef:
18 sep 2017, 17:47
Ik vind er niets gepersonaliseerd aan, wat de simulatie betreft. ik heb in het lang en breed uitleg verstrekt over hoe mijn dak ligt en hoe de panelen moeten geplaatst worden en over de tijdelijke schaduw in de wintermaanden, daar staat niets over vermeld in de voorgestelde offertes. Het is gewoon een standaard offerte voor het aantal kWh wat ik zelf heb moeten invullen.
Heb je al antwoord dan?
een offerte krijgen binnen 2 uur lijkt mij wel bijzonder?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

stefang
Contacteer:

Bericht door stefang » 18 sep 2017, 18:54

waldonk schreef:
18 sep 2017, 17:47
Dag waldonk,

Bedankt voor het gesprek eerder vandaag. Via de calculator krijg je een eerste (prijs)indicatie/voorbeeldoffertes, velen vinden dit behulpzaam om een eerste idee te krijgen. Daarna kijken we persoonlijk telefonisch verder met jou (zoals vandaag) wat de wensen of vereisten zijn om een betere schatting te maken. De extra commentaar welke je toevoegt 'snapt' onze calculator jammer genoeg niet, maar die neem ik wel mee in het telefoongesprek.

Zoals je hebt gezien in ons gesprek samen gaf onze calculator wel een heel accurate prijsschating, enkel de onze wat hoger omdat je al de draagstructuur hebt staan. Een volledig uitgewerkte offerte kan je vrijwel nooit verkrijgen zonder een bezoek ter plaatse, we bevelen bijvoorbeeld ook geen installateurs aan welke zo te werk gaan (tenzij de klant effectief enkel een pro-forma factuur wenst).

Ik hoop dat ik je verder heb geholpen bij het aangeven dat de offerte welke je hebt ontvangen OK was. In de toekomst gaan we het e.e.a. toevoegen aan onze calculator.

Met vriendelijke groet,
Stefan
Laatst gewijzigd door stefang op 18 sep 2017, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

waldonk
Donateur
Donateur
Contacteer:

Bericht door waldonk » 19 sep 2017, 08:02

Ik heb een beetje te vroeg mijn commentaar gepost. Ik heb enkele uren nadien telefoon gekregen waarin heel duidelijk alles werd doorgesproken, en de standaard offerte zoals ik eerder schreef is een prijsindicatie die heel dicht aansluit met mijn beoogde prijs/Wp.
Dus nogmaals mijn excuus voor mijn voorbarige commentaar.
Steun onze belangenvereniging http://www.zonstraal.be/vzw/

janus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door janus » 19 sep 2017, 08:27

waldonk schreef:
19 sep 2017, 08:02
Ik heb een beetje te vroeg mijn commentaar gepost. Ik heb enkele uren nadien telefoon gekregen waarin heel duidelijk alles werd doorgesproken, en de standaard offerte zoals ik eerder schreef is een prijsindicatie die heel dicht aansluit met mijn beoogde prijs/Wp.
Dus nogmaals mijn excuus voor mijn voorbarige commentaar.
:tu: Bedankt voor de terugkoppeling en ik ben blij dat je het toch als positief hebt ervaren.
.

heymajo
junior lid
Contacteer:

Re: zonnecalculator + gepersonaliseerde offertes aanvragen

Bericht door heymajo » 28 sep 2017, 15:46

dit ziet er veelbelovend uit, maar wat als ik reeds een offerte heb van een firma in de buurt en ik niet wil dat die firma opnieuw een offerte gaat sturen ?

Bas
Senior lid
Contacteer:

Bericht door Bas » 28 sep 2017, 15:50

heymajo schreef:
28 sep 2017, 15:46
dit ziet er veelbelovend uit, maar wat als ik reeds een offerte heb van een firma in de buurt en ik niet wil dat die firma opnieuw een offerte gaat sturen ?
dat kun je melden in het telefoongesprek lijkt me

heymajo
junior lid
Contacteer:

Bericht door heymajo » 09 okt 2017, 17:07

Toch nog even meegeven dat ik reeds meer dan een week geleden mijn aanvraag gedaan heb via deze site maar nog geen reactie gekregen. Te veel werk momenteel?

janus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door janus » 09 okt 2017, 17:12

heymajo schreef:
09 okt 2017, 17:07
Toch nog even meegeven dat ik reeds meer dan een week geleden mijn aanvraag gedaan heb via deze site maar nog geen reactie gekregen. Te veel werk momenteel?
Aanvraag van 2017-09-28 15:56:47?

Blijkbaar heb je een verkeerd e-mailadres en/of telefoonnummer opgegeven, de beheerder kan je tenminste niet bereiken.
.

Plaats reactie