Bericht
door Neller » 15 apr 2015, 23:47
Hier een iets ander verhaal,
Wij hebben ook zonneboiler van solesta en niks dan ellende, eerst boiler werkte niet na installatie, gelijk vervangen , na 1e winter 1 paneel stuk deze ook vervangen alleen discussie was het de schuld installateur verkeerd geplaatst of niet, deze vond van niet waardoor solesta zelf nieuw paneel erop gelegd heeft, alles leek goed te werken tot vorig jaar lekkage we dachten eerst ws schoorsteen dak nokken laten doen nog steeds, nu blijkt het paneel zonneboiler te zijn. Solesta wilde die gelijk afschuiven op installateur maar ik had de namen dat het zelf waren, oplossing paneel op dakpannen ipv panelen die we hebben die erin liggen, na 3 weken paar mailtjes van wat de koste waren kwamen we overeen 900 euro (eerst voorstel was 1080 incl)
krijg ik de rekening 1085 gemailt geen reactie week later weer wel reactie ik krijg een korte mail we zijn groot handel prijzen zijn ecl btw , gelijk gebeld, totale ontkenning dat we iets overeen waren gekomen dat dit de prijs is en als ik het niet mee eens ben maar iemand anders moet zoeken.
wat een bedrijf ondertussen nog steeds lekkage en hopen dat iemand oplossing weet maar als ik jullie problemen hoor lijkt bijna beste iemand te vinden die alles kan afkoppelen en dakpannen kan terug leggen.