Venterrasol bvba

Commerciele Websites Alternatieve Energie
Plaats reactie
Bjorn
junior lid
Installatie Land: België
Contacteer:

Venterrasol bvba

Bericht door Bjorn » 13 jun 2013, 18:15

Beste allemaal,

Door dat het forum verplaatst is en er nog geen meldingen staan in de rubriek Commerciële Websites, heb ik beslist om de spits af te bijten. $*

Wij zijn actief in de duurzame energie wereld, we hebben de know how en de nodige kwalificaties voor kleine en grote installaties uit te voeren.

Ons aanbod :
PV - installaties
Zonneboilers
Warmtepompen
Warmte recuperatie (ventilatie, warmwater afvoeren, enz.)
Thermische isolatie
Pellet Ketel & Kachel

Afbeelding

Venterrasol bvba
Kortrijkseweg 252
8791 Beveren - Leie (Waregem)
tel : +32(0)56704804
Fax : +32(0)56722455
e-mail : [email protected]
URL : http://www.venterrasol.be
Venterrasol bvba, uw partner in duurzame energie

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: Venterrasol bvba

Bericht door janus » 13 jun 2013, 19:30

^¨
Ik ben mij juist wat aan het orienteren naar een pelletkachel.
Maar die zie ik niet op jullie site staan?
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Bjorn
junior lid
Contacteer:

Bericht door Bjorn » 13 jun 2013, 20:14

Dag janus,

Is het niet toegelaten om hier een post te zetten van mijn bedrijf?

De pellet Ketel en Kachel zijn een spik splinter nieuw onderdeel van ons aanbod. De toeleveringscontracten zijn pas een week of twee geleden getekend, vandaar dat er nog geen vermeldingen staan op de website.

Vriendelijke groeten

janus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door janus » 13 jun 2013, 20:28

Jahoor hier mag dat, maar mijn eigen bericht heb ik gemodereerd als zijnde off topic :mrgreen:
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Kaliko
lid
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door Kaliko » 09 dec 2013, 13:59

Als je naar de locatie gaat van dit bedrijf staat er een bord : te huur !!!!
op de website zie ik geen ander adres

SunTronics
Senior lid
Contacteer:

Bericht door SunTronics » 09 dec 2013, 16:06

Kaliko schreef:Als je naar de locatie gaat van dit bedrijf staat er een bord : te huur !!!!
op de website zie ik geen ander adres
oeij,

alweer een collega die dankzij onze regering de bomen door het bos niet meer ziet misschien?

Bjorn
junior lid
Contacteer:

Bericht door Bjorn » 09 dec 2013, 16:45

Beste allemaal,

We zijn uiteindelijk ook ten onder gegaan in de huidige vorm, zijnde Venterrasol bvba. Het was een zeer zware en wel overwogen beslissing om de handdoek in de ring te gooien. De kosten zijn te hoog en de inkomsten te laag, het hoeft geen tekeningetje om te besluiten dat het onmogelijk was om de vennootschap in zijn huidige vorm te laten voortbestaan. Vandaag werd de staking van betalingen aangekondigd op de griffie van de kamer van Koophandel.

Ik en twee techniekers maken voortaan deel uit van de groep LDSC, ik ben verantwoordelijk voor de afdeling LDSC West.
Het pand dat we nu nog aan het renoveren zijn, is gelegen in de bavikhoofsestraat 51, 8710 Ooigem.

Onze klanten worden in de nabij toekomst op de hoogte gesteld van de wijzigingen via een persoonlijke brief.

Voor bijkomende inlichtingen mag iedereen gerust een PB sturen naar mij sturen, ik probeer daar dan zo snel mogelijk op te reageren.

Vriendelijke groeten
Voormalig zaakvoerder Venterrasol bvba
Torsy Bjorn

janus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door janus » 09 dec 2013, 16:53

Bedankt voor je eerlijke terugkoppeling.
En voor de toekomst, veel succes gewenst.
.

SunTronics
Senior lid
Contacteer:

Bericht door SunTronics » 09 dec 2013, 17:02

Bjorn schreef:Beste allemaal,

We zijn uiteindelijk ook ten onder gegaan in de huidige vorm, zijnde Venterrasol bvba. Het was een zeer zware en wel overwogen beslissing om de handdoek in de ring te gooien. De kosten zijn te hoog en de inkomsten te laag, het hoeft geen tekeningetje om te besluiten dat het onmogelijk was om de vennootschap in zijn huidige vorm te laten voortbestaan. Vandaag werd de staking van betalingen aangekondigd op de griffie van de kamer van Koophandel.

Ik en twee techniekers maken voortaan deel uit van de groep LDSC, ik ben verantwoordelijk voor de afdeling LDSC West.
Het pand dat we nu nog aan het renoveren zijn, is gelegen in de bavikhoofsestraat 51, 8710 Ooigem.

Onze klanten worden in de nabij toekomst op de hoogte gesteld van de wijzigingen via een persoonlijke brief.

Voor bijkomende inlichtingen mag iedereen gerust een PB sturen naar mij sturen, ik probeer daar dan zo snel mogelijk op te reageren.

Vriendelijke groeten
Voormalig zaakvoerder Venterrasol bvba
Torsy Bjorn
succes !

laroyj
lid

Bericht door laroyj » 26 dec 2013, 22:28

Bjorn,

De eerlijkheid gebied mij toch te melden dat jullie reeds RUIM 1 jaar deel uit maken van de groep LDSC, vorig jaar in december hebben jullie in de streek van Waregem en Tielt overal nog bedrukte folders met jullie naam en- of die van LDSC Lummen overal in de bussen verdeeld met het oog op de stopzetting van de hoge premies en kon iedereen nog snel, zelfs geantidateerd tot in februari/maart 2013 met fakturen op 2012 zonneboilers bestellen....
Mijn overbuur was er het bewijs van.....snel een deel van een collector installeren......dit is dus al een tijdje aan de gang.....

laroyj
lid

Bericht door laroyj » 27 dec 2013, 14:13

Als ik me niet vergis kreeg je bij de laatse folder actie begin 2013 gratis een LCD TV of een pelletkachel bij aankoop van een Regess zonneboilersysteem ..

Ik heb eind 2012 ook een offerte gevraagd en het nooit vertrouwd, als men de koper verplicht een onderhoudscontract te nemen op een kwasi onderhoudsvrij systeem en hun daarop wijst en dat,dat de voorwaarde is om garantie te krijgen, stel ik me toch vragen....

...een showroom waar je de producten zelf niet kan zien(of heel beperkt) etc....ben blij dat ik mijn installatie elders gekocht heb, hoop dat de klanten nog de waarborg krijgen van bij LDSC voor de Regess zonneboilersystemen, alhoewel als de faktuur op Venterrasol staat...

in 2011: 123.395 euro verlies :(
in 2012: 192.431 euro winst :)
in 2013: in faling....?

Opgestart in 2009 als DTO-Solar in 2012 naamsverandering naar Venterra Sol....
....het te renoveren pand lijkt me nochtans een gewone woning aan de Q8 te Ooigem.....

...ik stel zeker geen vragen...trek enkel conclusies en ben bij dat ik op mijn buikgevoel ben afgegaan...

Kaliko
lid

Bericht door Kaliko » 11 feb 2014, 10:52

Die persoonlijke brief heb ik nog altijd niet tegengekomen in mijn brievenbus.
Wel gezien dat de zaakvoerder paar maanden voor de faling een Range Rover gekocht heeft ! ù%

laroyj
lid

Bericht door laroyj » 11 feb 2014, 15:08

Ik heb de (ex) zaakvoerder 1 keer gesproken nav een discutie nav zijn gemaakte offerte en wist meteen genoeg.....
Alleen al als eenzelfde zaak op een dik jaar tijd 2 keer van naam veranderd, en veranderd van zonnepanelen naar zonneboiler, dus van elektrieker naar loodgieter....dat klopt niet...
....denk niet dat die persoonlijke brief er ooit zal komen ook....en wat zou er dan in die brief moeten staan....de zonneboiler branche is een andere dan de zonnepanelen branche(en dat hoofdstuk hadden ze al afgesloten....

DaanW
Lid Zonstraal vzw.
Lid Zonstraal vzw.

Bericht door DaanW » 11 feb 2014, 16:13

Een goede raad die ik iedereen wil geven. Laat je zeker niet onder druk zetten om snel te beslissen wegens actie, extra korting of wat dan ook. Bij verkopers die pushen krijg ik een slecht gevoel, daar klopt iets niet. Vraag 'de beste prijs', die moet een bedrijf minstens een maand kunnen garanderen. Vergelijk verschillende aanbieders en vergelijk zeker ook heel goed de materialen. Maak dan een weloverwogen keuze op basis van alle pro en contra's.
Steun onze belangenvereniging http://www.zonstraal.be/vzw/

Kaliko
lid

Bericht door Kaliko » 02 apr 2014, 20:05

En Bjorn , wanneer mogen we nu die persoonlijke brief ontvangen ?

Plaats reactie