PV-Vlaanderen.be

Commerciele Websites Alternatieve Energie
Plaats reactie
Bas
Master lid
Installatie Land: België

PV-Vlaanderen.be

Bericht door Bas » 04 sep 2018, 11:33

https://pv-vlaanderen.be/

Van zulke dingen gaat mijn bloed koken...

DaRkMaN_FX
Master lid
Contacteer:

Re: PV-Vlaanderen.be

Bericht door DaRkMaN_FX » 04 sep 2018, 14:59

Van deze tekst
Geen elektriciteitsrekeningen meer!
Dankzij het Energieplan 2020, betaal je niet meer!
De Vlaamse regering heeft de doelstellingen van het energieplan opnieuw gedefinieerd: het voorziet een sterke groei van het aantal fotovoltaïsche panelen op de huisdaken.

Het einde van de rekeningen is nabij: elk huis zal inderdaad zijn eigen elektriciteit produceren!

De overheid deblokkeert aanzienlijke middelen om het Vlaamse volk te ondersteunen en hen te helpen autonomie te verwerven!

Uw installatie wordt gefinancierd door het Energieplan waar u van kunt profiteren, evenals de enorme besparingen die u op uw rekeningen kunt maken. Geniet ervan!
:? :vraag:
PV1: 30 x ERA Black Solar 190WP, Kostal PIKO 5.5, O: 165° : H:30° | PV2: 16 x LG NeON2 Black 300WP, SMA3000TL-21, O: 255° : H:30° | PV3: 10 x LG NeON2 Black 300WP, SMASB1.5-1VL-40, O: 75 & 255° (polystring) : H:30° | WP: Nibe F1145-12 | ZB: Tisun FI 2/3 + Tisun FS 375/1R

ErikDD
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door ErikDD » 04 sep 2018, 15:04

Wat is dat voor een louche site :shock:

Lijkt mij gekaapt van het vroegere PV Vlaanderen van Alex Polfliet.

De echte site is deze :
http://www.pvvlaanderen.be/
(die doorverwijst naar ODE)
Zonstraal VZW : ZONNE-energie, het is ONZE energie.
www.zonstraal.be/vzw

ErikDD
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door ErikDD » 04 sep 2018, 15:08

Als je wat onzin invult krijg je dit:
Bedankt!

Uw formulier is verzonden en wordt verwerkt.

Onze experts maken een gepersonaliseerde schatting van uw spaargeld en nemen binnen 24 uur contact met u op.

Om in aanmerking te komen, gelieve geen nieuwe simulatie uit te voeren.
Ben benieuwd hoe ze mijn spaargeld gaan schatten :lol: :roll: :evil:
Zonstraal VZW : ZONNE-energie, het is ONZE energie.
www.zonstraal.be/vzw

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 04 sep 2018, 15:13

Van de Whois gegevens wordt je niet veel wijzer, de site is 2 maanden oud en zit op een Frans adres zo te zijn (Parijs)
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Bas
Master lid

Bericht door Bas » 04 sep 2018, 15:16

Inderdaad een bewuste verwijzing naar de sectororganisatie voor zonnepanelen, Pv-Vlaanderen, om een vals gevoel van vertrouwen te wekken bij de consument. Er staat niet veel waarheid op de website. Er staat "schat uw besparingen", maar ze verzamelen zo gewoon gegevens om door te verkopen aan installateurs. Ik heb mijn gegevens vorige week eens ingevuld om te kijken wie hier achter zit. Dit is nergens vermeld op de site.

Blijkbaar is het de leadgenerator Bobex die mij vandaag mailde met de leuke opening: "Hallo en welkom op Bobex! U heeft net een aanvraag op onze website gedaan". Ik antwoord: helemaal niet, hoe komen jullie aan mijn gegevens? Toen werd ik gebeld door 1 van hun vertegenwoordigers waar ik meteen mijn beklag tegen gedaan heb. Hij wist zelf niet eens hoe ze aan mijn gegevens kwamen "we hebben zo tientallen pagina's, ik weet niet welke". Verder was hij zich van geen kwaad bewust. Nu gevraagd of ze mijn gegevens willen wissen en dat ze me dit moeten bevestigen, anders dien ik een klacht in.

Zegt natuurlijk veel over de kwaliteit van hun leads... Ons bedrijf zal hier dus nooit meer mee samenwerken.

Plaats reactie