voorstelling solarroof

Commerciele Websites Alternatieve Energie
Plaats reactie
feryn
Installatie Land: België

voorstelling solarroof

Bericht door feryn » 04 nov 2017, 16:50

Hallo
Graag had ik ons even voorgesteld
bvba Solarroof, opgericht einde 2006 (toen nog onder de naam D&P projects), 11 jaar ervaring in goede en slechte tijden.
Door problemen met sommige van onze fabrikanten in het verleden hebben we beslist om nog uitsluitend met de absolute topproducten te werken namelijk sunpower panelen (25 jaar omnium garantie, 360Wp-panelen, meeste kWh per kWp) in combinatie met solar edge omvormers (wij bieden deze aan met 20 jaar fabrieksgarantie en de power optimizers (25 jaar fabrieksgarantie) (op aanvraag van de klant kan SMA ook); deze garanties worden gegeven door ijzersterke bedrijven (sunpower is voor 75% in handen van TOTAL..).
Mijn vennoot doet alle koppelingen en plaatst actief mee (perfecte plaatsing gegarandeerd, kabel traject in samenspraak met eigenaar, top bereikbaarheid voor eventuele na-service...)
Door onze zeer efficiënte KMO-structuur kunnen we dit allemaal aanbieden aan prijzen die niet veel hoger liggen dan de 'groeps-aankoop-prijzen' (wie plaatst er hier, welke fabrikant geeft de garanties.....op papier is alles OK tot er een bedrijf failliet is : weg zijn alle garanties...) Als we met exact hetzelfde materiaal zouden (willen) werken als deze groepsaankopen zijn we altijd de goedkoopste. Helaas heb ik zoals al vermeld zelf al problemen gehad met panelen van leveranciers die er niet meer zijn...en dit willen we niet meer mee maken; vandaar onze keuze.
Ten slotte is het de bedoeling van onze klanten om één keer zonnepanelen te plaatsen die minimum 25 jaar zorgeloos werken...dan kan de zogezegde goedkoopste aankoop (die toch nog een behoorlijke investering blijft) na enkele jaren helaas een duurkoop worden...
groeten
het Solarroofteam

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: voorstelling solarroof

Bericht door janus » 04 nov 2017, 18:56

Welkom op het forum Solarroof.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

feryn

Bericht door feryn » 06 nov 2017, 08:26

Ik snap uw opmerking niet echt, als we installaties in dezelfde straat, met dus dezelfde richting naar het zuiden op jaarbasis!!! vergelijken dan produceren de installaties met sunpower altijd een kleine 10% meer kwh per kWp dan installaties met andere panelen (nog eens, per jaar!!).

Bas
Master lid

Bericht door Bas » 06 nov 2017, 11:27

feryn schreef:
06 nov 2017, 08:26

Ik snap uw opmerking niet echt, als we installaties in dezelfde straat, met dus dezelfde richting naar het zuiden op jaarbasis!!! vergelijken dan produceren de installaties met sunpower altijd een kleine 10% meer kwh per kWp dan installaties met andere panelen (nog eens, per jaar!!).
een installatie is meer dan de panelen alleen... het is zeer moeilijk om zo een vergelijking te maken om dan te concluderen dat Sunpower panelen 10% meer produceren. zeker zonder concrete cijfers (die er op dit forum wel zijn en niet noodzakelijk in het voordeel van Sunpower spreken).

Plaats reactie