Batimont

Commerciele Websites Alternatieve Energie
Plaats reactie
Batimont
junior lid
Installatie Land: België

Batimont

Bericht door Batimont » 01 apr 2017, 00:24

Beste,

Mijn vader heeft in 1993 de firma Solar Technics NV opgericht. Toch wel een mooie referentie in Vlaanderen.
Toen iedereen negatief stond tegenover Solar, slaagde hij er toch ergens in om Solar aan de man te brengen. De prijzen waren extreem hoog, panelen werden gekocht in Spanje en Israël. Er werd o.a. geplaatst voor de president van Kongo, alles in containers.

Ik heb een thuis een installatie van 1996 met 10 x BP solar 100 wp / SMA 1000 omvormer. In 1995 reden wij al met elektrische Go-karts op circuit, sneller dan de basis benzine versie. In 1997 stonden er 2 elektrische wagens te laden op de parking voor de deur (ingeschreven met nr-plaat). Ik heb nog ergens een foto dat Jan HOET ermee door gent reed. Er kwam een joint venture met NEOPLAN, om hun bussen elektrisch aan te drijven.
Bij boeren werden mini off grid stations geplaatst, om de weides te voorzien van schrikdraad. Wegsignalisatie werd onder het brede publiek bekend met een zonnepaneel. Enz enz..

Batimont is een bedrijf dat enkele jaren geleden werd opgericht door mezelf en een goede vriend, die al mee draait sedert 2009 in de solar. Dit alles met de kennis van mijn vader ter ondersteuning. Wij werken met eigen teams. Hoofdzakelijk installeren we Solarworld & SMA. Produceren zelf onze dakhaken en trekken zelf onze rails. Wij streven naar kwaliteit, omdat enkel zo men kan overleven op lange termijn.

Indien u nog vragen zou hebben, stel deze dan gerust.

Edelhart

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: Batimont

Bericht door janus » 01 apr 2017, 07:55

Welkom op het forum, ik het het bericht even op de juiste plaats gezet.

Hopelijk zal je in de toekomst van van jullie kennis hier op het forum blijven delen.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Plaats reactie