RIP Artinis eco systems

Nieuwe Weetjes, persberichten
Plaats reactie
joker
Installatie Land: Maak keuze

RIP Artinis eco systems

Bericht door joker » 21 mei 2015, 09:44

Gisteren foutboodschap op mijn omvormen XS 3200 van Mastervolt. Volgens handleiding: installateur contacteren voor vervanging. Gezien nog binnen de garantie van 5 jaar contact proberen opnemen met Artinis eco systems. Alle telefoonnummers waarover ik beschikte gaven niet thuis.
Uiteindelijk het persoonlijke nummer gevonden van iemand van dit bedrijf. Deze wist me te melden dat het bedrijf twee weken geleden was gestopt.
Goed dat hij mij het nummer van iemand kon doorgeven die voor verdere technische ondersteuning kon zorgen.
Een vriendelijke man die me tot nu toe al verder heeft geholpen.

DaanW
Lid Zonstraal vzw.
Lid Zonstraal vzw.
Installatie Land: België

Re: RIP Artinis eco systems

Bericht door DaanW » 21 mei 2015, 15:48

Officiëel al 20 maanden geleden gestopt in België ;-)
Activiteitstopzetting in België (buitenlandse onderneming)
Sinds 1 oktober 2013
http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/t ... =468438239
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_ts ... iste=Liste
Steun onze belangenvereniging http://www.zonstraal.be/vzw/

leos

Bericht door leos » 07 jul 2015, 13:18

Joker,

Ik heb een zelfde probleem. Ik heb een installatie van Artinis Eco Systems uit november 2011. 1 van de 2 kringen geeft een mindere opbrengst waarschijnlijk door een slecht funtionerend zonnepaneel. Maar Artinis Eco Systems geeft niet thuis als je ze belt. 'Nummer is niet meer in gebruik' krijg je te horen als je belt. Kan ik van jou eventueel ook dat nummer dat je kreeg voor techinische hulp bij problemen.

Gr,

Leos

joker
Installatie Land: Maak keuze

Bericht door joker » 08 jul 2015, 10:12

Leos,

Gezien ik niet weet waar jij juist woont geef ik je de twee nummers waarover ik beschik.

Mijn eerste contactpersoon woont in limburg: André Trepaen 0476 65 04 58, gezien ik in Oost-Vlaanderen woon heeft die me doorgestuurd naar David Verlot: 0487 47 15 23.
Beiden personen beschikken over de gegevens van Artinis, dus best jouw factuur er bij houden, zodat jij hen de nodige gegevens kan doorgeven.

grts
jo

Andre Trippaers

Bericht door Andre Trippaers » 01 mar 2018, 19:32

Voor alle technische problemen die door Artinis Eco Systems geplaatst zijn jaren geleden kan men nog steeds terecht bij Andre Trippaers, destijds Solar Engineer bij deze firma. Zijn nummer is ************
Hij heeft collega's in Oost-Vlaanderen ( David Verlot ) en in Meerhout ( Sacha De Smedt ) die zich enkel bezig houd met alle problemen rondom zonne-boilers.

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 01 mar 2018, 19:55

Andre Trippaers schreef:
01 mar 2018, 19:32
Voor alle technische problemen die door Artinis Eco Systems geplaatst zijn jaren geleden kan men nog steeds terecht bij Andre Trippaers, destijds Solar Engineer bij deze firma. Zijn nummer is ************
Hij heeft collega's in Oost-Vlaanderen ( David Verlot ) en in Meerhout ( Sacha De Smedt ) die zich enkel bezig houd met alle problemen rondom zonne-boilers.
Omdat ik niet zeker ben dat bovengenoemde personen akkoord gaan dat hun gsm nummers openbaar gemaakt worden, heb ik de nummers verwijdert.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Andre Trippaers

Bericht door Andre Trippaers » 01 mar 2018, 20:06

Ik ga ermee akkoord dat mijn gsm nummer vermeld word. 0476 650 458.
Deze stond er eigenlijk al op,enkel mijn naam stond verkeerd vermeld.

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 01 mar 2018, 20:20

Voor deze ene keer zal ik het toelaten maar reclame maken voor eigen bedrijf is niet toegestaan, alleen in dit topic
viewforum.php?f=22
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Plaats reactie