Te lage opbrengst zonnepanelen en veel meer

Vertel alles over uw zonneboiler installatie.
Zie onze Wiki pagina
Plaats reactie
DaanW
Lid Zonstraal vzw.
Lid Zonstraal vzw.
Installatie Land: België

Re: Te lage opbrengst zonnepanelen en veel meer

Bericht door DaanW » 19 jan 2015, 03:02

janus schreef:
Het is zeer positief dat jij het jezelf aantrekt, maar ik heb niet de indruk dat de huidige eigenaar er van wakker ligt, persoonlijk zou ik dan ook niet teveel moeite doen. :roll:
Dat wakker liggen komt misschien nog wel als de eerste netvergoeding in de bus valt. Voorlopig weet die man niet beter ;)
Steun onze belangenvereniging http://www.zonstraal.be/vzw/

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Re: Te lage opbrengst zonnepanelen en veel meer

Bericht door janus » 19 jan 2015, 09:17

DaanW schreef:
janus schreef:
Het is zeer positief dat jij het jezelf aantrekt, maar ik heb niet de indruk dat de huidige eigenaar er van wakker ligt, persoonlijk zou ik dan ook niet teveel moeite doen. :roll:
Dat wakker liggen komt misschien nog wel als de eerste netvergoeding in de bus valt. Voorlopig weet die man niet beter ;)
Als het hele gebeuren van de pv installatie je niets kan schelen dan zal de elektriekrekening incl netvergoeding ook gewoon automatisch betaald worden zonder dat ze er naar kijken.
Zo gaat dat nu eenmaal bij het grootste deel van de bevolking.
Ik heb kennissen met een vrij grootte installatie op hun dak in NL, toen ik vroeg hoeveel de opbrengst was per jaar, keken ze elkaar aan en haalde hun schouders op :roll:
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Plaats reactie