Slechte ervaringen installateur RAGIRO

Vertel alles over uw zonneboiler installatie.
Zie onze Wiki pagina
Plaats reactie
koen999
junior lid
Installatie Land: België

Re: Slechte ervaringen installateur RAGIRO

Bericht door koen999 » 18 sep 2017, 11:47

Ragiro heet naar verluidt tegenwoordig eco-smart. zelfde reclame, zelfde adres maatschappelijke zetel (marsveldplein 5 1050 brussel)

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Sponsor ons: Afbeelding
Contacteer:

Bericht door janus » 18 sep 2017, 12:33

Dat wisten we al maar het kan bij deze firma geen kwaad om het nogmaals te vermelden ;-)
viewtopic.php?f=11&t=18118&p=236354&hil ... rt#p236312
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg

Ilica

Bericht door Ilica » 23 nov 2018, 21:11

Geen betrouwbaar bedrijf. Niks werkt. Vaillantketel werkt met een niet herkenbare sonde naar de zonneboiler. Maw. Vallaint draait zot, met gevolg steeds drukverlies op de ketel. Na het aanpassen van de sonde in de Vaillant (die nu perfect werkt zonder drukverlies), geen warm water op de zonneboiler. Probleem moet uitgezocht worden. Installatie zonnepanelen met een zogezegde opbrengst van 6120 Kwh, een opbrengst van een kleine 2500 Kwh. Reden omvormer van 3000 Kwh geplaatst ipv 6000 Kwh. Een bende kluggelaars in onderaanneming. Het gaat me een fortuin kosten om alles naar behoren te laten werken. Een bedrijf zonder management en zonder strategie. Klanten tevredenheid laat op zich wachten.

Skydive
junior lid

Bericht door Skydive » 05 dec 2018, 09:25

Ja, ik sta van deze niet in verwondering.
Het is jammer dat zulke oplichters maar kunnen doorgaan in dit landje.
Je bent niet de eerste en zal waarschijnlijk niet de laatste zijn.

Ik heb deze bedriegers voor de rechtbank gedaagd en ze hebben me een fikse schade vergoeding moeten betalen, de firma noemde toen nog RAGIRO.

Uiteraard heeft mij ook wel een flinke duit gekost maar al bij al hebben ze bij mij met behoorlijk verlies gewerkt.
Natuurlijk heb ik hun geklungel en de miserie zelf moeten oplossen, enige manier om deze oplichters te laten ophouden is de een na de ander rechtszaak aan hun broek lappen !

Plaats reactie