Volledig Off Grid met E-Cat / LENR technologie van Rossi

Post hier alles over alternatieve energie bronnen
Zie onze Wiki pagina
Plaats reactie
Yes
Master lid
Installatie Land: België
Contacteer:

Re: Volledig Off Grid met E-Cat / LENR technologie van Rossi

Bericht door Yes » 16 okt 2015, 12:58

15 oktober 2015 - Wetenschappelijke verklaring voor het LENR (koude kernfusie) effect!!

Wetenschapsjournalist Mats Lewan meldt op zijn website dat twee Zweedse wetenschappers een theoretische verklaring hebben gevonden voor het LENR (koude kernfusie) effect. Het wordt een doorbraak genoemd en men zal de theorie presenteren (morgen 16 oktober) op de 11th International Workshop on Anomalies in Hydrogen Loaded Metals, georganiseerd door Airbus in Toulouse, Frankrijk.

Het is een technisch verslag waar ik mij niet aan waag om dat te vertalen, maar hier is de link naar het volledige verslag:
http://documents.irf.se/get_document.ph ... docid=1772

Enkele citaten uit het artikel van Mats Lewan:

In de eindconclusie van het verslag schrijven de onderzoekers:

‘Dit verslag demonstreert, theoretisch en experimenteel, dat een nucleaire energieproductie kan plaatsvinden in tamelijk kleine units, draaiende op bescheiden temperaturen (900-2000°C) en dat daarbij een voortdurend vermogen tussen de 1 en 10 kW wordt geproduceerd met een minieme hoeveelheid brandstof (een paar gram per jaar). De omvang van de energieopbrengst, geleverd door deze kleine hoeveelheid brandstof, laat zien dat het een nucleair proces is met grote vermogens. Op de juiste wijze toegepast heeft dit proces de mogelijkheden een ongelimiteerde en duurzame bron van energie te worden, waarbij geen langlevend radioactief afval wordt geproduceerd.’

En in de dankbetuiging:

‘We zijn in het bijzonder prof. Sven Kullander dankbaar, hij propageerde tot aan het eind van zijn leven (overleden in 2014) een nucleair proces dat optrad bij het ‘Rossi experiment’. Het toegewijde werk van prof Kullander binnen het Energy Committee aan de Royal Academy of Sciences, en zijn voortzettingen van het Rossi-experiment, was doorslaggevend voor dit werk.’

Ja ja , vandaag zal Airbus & Co zich eens belachelijk maken.
http://animpossibleinvention.com/2015/1 ... k-through/

Swedish scientists claim LENR explanation break-through

En voor de kenners hier op het forum : klik op " full length paper here " !!

Yes
Master lid
Contacteer:

Off Grid met E-Cat / LENR technologie van Rossi

Bericht door Yes » 16 okt 2015, 15:34

Toch eigenaardig dat een bericht van 2u30min. geleden niet meer bij de "Nieuwe berichten" te lezen staat !!
Of heb ik op iemands zijn lange tenen getrapt ?

Yes
Master lid
Contacteer:

Bericht door Yes » 16 okt 2015, 17:42

"Onze Schildpad" van 15:16 met 0 reacties is wel veel interessanter voor het forum !!
Hallo Janus !!
Enige eerlijke verklaring hiervoor ??

Ook mijn 2 laatste postings nergens te vinden bij "Aktieve onderwerpen" !!!!
( aktiever kunnen ze niet zijn , want slechts vandaag gepost !! )
maar wel "Onze Schildpad" van onze vriend Bruma !

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus » 16 okt 2015, 18:21

Je eigen berichten staan voor zover ik weet nooit bij "nieuwe berichten"
Wat de definitie is van een "actief onderwerp" ben ik aan het opzoeken maar nog niet gevonden.

Je hebt ook op niemand zijn tenen getrapt Yes het zijn gewoon de vele forumfuncties die dat beslissen, helaas weet ik ook niet van allemaal hoe en waar ik de instellingen terug vindt.

Geen reden tot boosheid dus ;-)
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Tevreden over het forum, overweeg een donatie

Yes
Master lid
Contacteer:

Bericht door Yes » 16 okt 2015, 20:13

janus schreef:Je eigen berichten staan voor zover ik weet nooit bij "nieuwe berichten"
Wat de definitie is van een "actief onderwerp" ben ik aan het opzoeken maar nog niet gevonden.

Je hebt ook op niemand zijn tenen getrapt Yes het zijn gewoon de vele forumfuncties die dat beslissen, helaas weet ik ook niet van allemaal hoe en waar ik de instellingen terug vindt.

Awel beste Janus , waarom dan ??

japio
Master lid
Installatie Land: Nederland
Contacteer:

Bericht door japio » 17 okt 2015, 00:17

Beste Yes, waarom wil jij hier zo graag in gehoord worden? Omdat het mij te abstract is neem ik deze wetenschap voor kennisgeving aan.
De wet van behoud van energie staat voor mij voorlopig steviger dan deze vindingen.
SolarEdge gecertificeerd dealer

bruma
Master lid
Installatie Land: Maak keuze
Contacteer:

Re: RE: Re: Volledig Off Grid met E-Cat / LENR technologie van Rossi

Bericht door bruma » 17 okt 2015, 17:47

Yes schreef:
janus schreef:Je eigen berichten staan voor zover ik weet nooit bij "nieuwe berichten"

Awel beste Janus , waarom dan ??

Dit forum staat op een platform, en Janus is niet de softwareontwerper ervan. Wees blij dat hij op uw vragen een antwoord probeert te formuleren en achter een mogelijkse oorzaak zoekt, echter het staat U ook vrij om U erin te verdiepen, immers je kan ook een forum op jet platform starten los van dit.

pol_natuur
Installatie Land: Maak keuze
Contacteer:

Bericht door pol_natuur » 27 okt 2015, 17:13

Interessant, de werking kan niet weerlegd worden. Ik blijf volgen...

janus
Site Admin
Site Admin
Installatie Land: Ander
Contacteer:

Bericht door janus » 27 okt 2015, 17:57

pol_natuur schreef:Interessant, de werking kan niet weerlegd worden. Ik blijf volgen...

Ik weet het gewoon niet en kan het ook niet vinden, een ieder die het wel wil weten kan er bij de software schrijvers naar informeren.
.
Mijn wens is: "Dat ook in de toekomst de zon voor iedereen gratis op mag komen."

Gelieve geen technische vragen via pb Klik voor Uitleg
Tevreden over het forum, overweeg een donatie

Plaats reactie